Rouvan tissit

  • Viestiketjun aloittaja Lade
  • Ensimmäinen viesti
Lade
Vaimo valmistui eilen pikkujouluhin laittamalla oikein seksikkään asun; stay-upit, stringit, kireät housut ja avoisen topin, päälleen nautiskelleen virittäisviiniä samalla.

Ajatus tuosta seksikkäästä naisesta muiden miesten kuumien katseiden kohteena sai minut tosi kuumaksi illalla. Näin päässäni kuinka muut miehet himoitsevat vaimoa ja heidän kovettuvat peniksensä painautuvat vaimon häpyä vasten tansin pyörteissä. Samalla vaimon rinnat ovat selkeästi ylhäältä päin kaveljeerin ihailtavissa. Kaveljeerien kädet hyväilevät vaimon vartaloa ja vaimokin painaa lanteensa tiukasti kaveljeeriin kiinni. jne..

Konkreettinen parinvaihto ei innosta, mutta vaimon ihailu muiden miesten toimesta esim. saunassa on erittäin kiihottavaa. En ole vaimolle tästä puhunut, mutta yhteissaunassa olen kyllä huomannut hänen nänniensä nököttävän muiden katseiden alla.

Vaimot, onko outoa, että vaimon ""pikku vilauttelut"" kiihottavat ja kuinka vihjaista tästä vaimolle?

Lade

 
Hra
Miten niin hukkaan? Kyllä ne ihan kivalta näyttivät, kun pikkurouva kuoriutui niistä pitkistä housuista tanssin jälkeen sivuhuoneessa. Stringejäkään ei tarvinnut kuin vähän raottaa ;-)
 
Hra2
Hamee on paras voihtoeho. Sitä voi helposti nostaa ja pääsee koskemaan kuuma pillua kun rouvat antaa pikkujoulujuhlissa. Ei muuta kun huoneeseen ja nopea pano työpöydän vasten.
 
vaimon mies
Minusta on myös oikein kiehtovaa katsella aamuisin töihin lähtevää puolipukeista vaimoani joka pikkuhoususillaan ja pelkät rintaliivit yllään meikkaa ja kihartaa tukkaansa. Ajatus siitä, että nuo pitsihörhelöt näkyvät paidan läpi ja miehet katselevat niitä, kiihottaa minua. En myöskään ole kiinnostunut parinvaihdosta vaikka usein fantasion ajatuksella että vieraat miehet rakastelevat vaimoni kanssa.
 
Joululahjaksi
Muutama vuosi sitten tutustuin rouvaan hän oli noin 43v itse olin 30v,tapailtiin seksiäkin oli. Sitten jouoluviikolla tuli soitto rouvalta olen anttilassa ostoksilla,tuletko hakemaan menin hänellä ei ollut mitään ostoksia vaan oli pukeutunut kuin juhliin. Hän vei minut pieneen yksiöön hame oli ja alusvaattena bodi ja sukkanauhat vartalokin oli tosi upea,tätä lahjaa en unohda.
 
vihjaa
Lade, kerro reilusti vaan vaimolles. Kiihkeitä panoja lisää odotettavissa kun fantasoitte. Me on menty vähän pidemmälle: Naidaan omiamme samassa huoneessa tuttavapariskunnan kanssa. Nyt vaimo on vähän lämminnyt etttä vois antaa vieraan nuolla pilluaan. Minusta ei paha..
 

Yhteistyössä