Rukoilijasirkka moi! Paljonko on osa-aikaisen postinjakajan palkka bruttona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos on kokopäiväsenä ja tajuttoman hidas, niin saa parempaa palkkaa kun muut, koska maksetaan työajan ylityksiä.
Vinkkinä.

..paitsi et jatkuvia ylitöitä ei kauheen hyvällä katella...Ainakaan postissa jossa mä olen töissä =)
Mä olen kokoaikasena ja mun palkka on bruttona vähän vajaa 1700 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on kokopäiväsenä ja tajuttoman hidas, niin saa parempaa palkkaa kun muut, koska maksetaan työajan ylityksiä.
Vinkkinä.

..paitsi et jatkuvia ylitöitä ei kauheen hyvällä katella...Ainakaan postissa jossa mä olen töissä =)

No meillä ainakin katellaan. ei oikein voida irtisanoo sellasta, ainoo mitä tehdään, on et laitetaan lääkäriin ja johonkin kuntoutuksiin. henkilö vaan sanoo yrittävänsä parhaansa. Minkäs sille voi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vinkkinä.

No meillä ainakin katellaan. ei oikein voida irtisanoo sellasta, ainoo mitä tehdään, on et laitetaan lääkäriin ja johonkin kuntoutuksiin. henkilö vaan sanoo yrittävänsä parhaansa. Minkäs sille voi.

No aika moraalitonta olisikaan irtisanoa, jos kuntoutuksen ja tuetun työn tarpeessa on. Hieno työpaikka sinulla :flower:

Yhteistyössä