RukoilijaSirkka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie--

Vieras
Ärsyttääkö sua koskaan, kun kaikki aina kehuu nätiksi täällä ja varmaan muuallakin?

Yksi kaunis kaverini aina harmittelee, kun kehutaan. Ite olisin vaan onnessani, mutta hän sanoo että on kuullu jo riittävästi kehuja ulkonäöstään, kuulisi kehuja mieluummin luonteestaan.

Ja saa tähän vastata muutkin nätit: ärsyttääkö teitä kehuminen vai onko se vaan kivaa?

Ei ärsytä. Yleensä minua ei juuri kukaan edes kehu. Netissä kehutaan herkästi, tietysti, koska näytän vaan hyviä kuvia. ;)

Tai mies kyllä kehuu ja naispuoliset ystävät saattaa sanoa jotain positiivista. Olen aika tavallisen näköinen, joten ei kehuihin kyllästy. mutta kyl ne ihmetyttää.

Täytyy myöntää, että minä ainakin kuulisin miehiltä mieluummin olevani todella älykäs kuin kaunis ja ihana. Puoli elämääni on kulunut siihen, että saan todistella pärjääväni miesten maailmassa koska olen "hyvännäkönen blondi" ja se jos mikä ärsyttää pidemmän päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voit olla varma, ettei se R-sirkkaa häiritse!

No suako häiritsis jos joku sanois susta positiivisia asioita?

Mä voinkin sanoa yhden: Olet todella nopea hoksaamaan ja ryntäämään sinne missä tapahtuu. Sinulla on kyky saada aikaiseksi liikehdinbtää, vaikkakin negatiivista sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja inana:
Täytyy myöntää, että minä ainakin kuulisin miehiltä mieluummin olevani todella älykäs kuin kaunis ja ihana. Puoli elämääni on kulunut siihen, että saan todistella pärjääväni miesten maailmassa koska olen "hyvännäkönen blondi" ja se jos mikä ärsyttää pidemmän päälle.

Meillä äijät toi töihin mielestään tosi vaikeat pulmapalat, jotka ratkaisin nopeammin, kuin ne miehet siellä. Kyllä oli huulet pyöreänä. En vaikuta miltään älyköltä tai ole sellainen, mutta semmosissa pulmakulmissa olen aika hyvä. :xmas:

Oikeesti kukaan ei ihan vaan vastaan kävelessä kehu toista kauniiksi. Ei se oo tapana täällä. Kännissä sitten on asia erikseen ja kaikki kaunista. Netissä on helppo kehua tai haukkua kun kukaan ei tunne. Mutta pointtiin, ei siihen varmaan ihan heti ainakaan kyllästyisi.

Yhteistyössä