Ruma äiti kaupassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Tänään kun oltiin pojan kanssa kauppaan menossa niin se malttamattomana odotteli että millon lähdetään. Sanoin että mennään kunhan miun hiukset kuivuu ja vähän meikkaan ensin. Kun tulin vessasta niin tuomio oli seuraava: Äiti, siulla ei ole sitä mustaa noissa karvoissa noitten silmien yläpuolella. Eikä noissa ripsissä. Tuoksut hyvälle, laitoitko dösdöranttia? Voinko pukea päälle jo? :laugh: :laugh:

Se puoliksi meikannut ruma mamma citymarketissa olin minä :xmas:

Minä en lähde meikkaamatta mihinkään mutta tänään tein poikkeuksen. Menin nostamaan rahaa ja kävin samalla hiustenpesuainetta ja muotovaahtoa. Pojalle piti saada rahaa kouluun ja hiukset olivat likaiset. Ponnarille vaan ja meikkivoide naamaan, vähän kajalia. Katselin kyllä ettei tuttuja mutta onneksi kello oli vasta hintin yli seitsemän, ei paljoa asiakkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Minä en lähde meikkaamatta mihinkään mutta tänään tein poikkeuksen. Menin nostamaan rahaa ja kävin samalla hiustenpesuainetta ja muotovaahtoa. Pojalle piti saada rahaa kouluun ja hiukset olivat likaiset. Ponnarille vaan ja meikkivoide naamaan, vähän kajalia. Katselin kyllä ettei tuttuja mutta onneksi kello oli vasta hintin yli seitsemän, ei paljoa asiakkaita.

Et lähde meikkaamatta mihinkään ja teit tänään poikkeuksen :D

Mitä meikkivoide ja kajali sit on?

Yhteistyössä