Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Ruma mies + kaunis nainen

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä Pinnallinen nainen_77, 10.02.2010.

1. Minkänäköisiä lapsia? Olisin muuten kiinnostunut miehestä, ja voisin olla hänen kanssaan, mutta miehen rumuus (lyhyys, lihavuus, harvahiuksisuus, possunnäköisyys) vaivaa lisääntymismielessä. Haluan nyt esimerkkejä lähipiiristänne. Meidän suvussa poikkeuksellisen kauniit naiset. Itse hämmästelen joitakin perheitä, joissa sysiruma äiti ja komeahko isä ja valtavan kauniita tyttäriä. Dominoiko isän ulkonäkö?

2. Neiti Vierailija

Ei se ole aina ollenkaan noin mustavalkoista, että jossakin suvussa on vain kauniita naisia/miehiä tai kumpiakin. Samassa perheessäkin voi olla keskenään hyvin erinäköisiä lapsia. Sitä paitsi, miten lopulta määritellään, kuka on kaunis ja kuka ruma? Kauneus on katsojan silmissä.

Olet kyllä todella pinnallinen ihminen, mutta sentään myönnät sen. Mietitäänpä "ongelmaasi". Jos päätyisit yhteen kyseisen miehen kanssa ja vielä hankkiutuisit raskaaksi, etkö kuitenkin murehtisi koko raskauden ajan lapsen ulkonäköä, että tuleeko siitä nyt ruma (omilla kriteereilläsi) vai sittenkin siedettävän näköinen? Jätä nyt ihmeessä se ruma mies rauhaan ja etsi itsellesi komea ja yhtä pinnallinen ihminen kuin itse olet. Tuskin ansaitset häntäkään.

3. Toinen näkökulma Vierailija

Luin jostain, että masentuneilla ihmisillä on tällaisia ajatuksia. Et hyväksy itseäsi, vaikka saatat ollakin itse hyvännäköinen. Joku tavallisemman näköinen sen sijaan voi hyväksyä itsensä ja muut - puutteineen päivineen. Kätilönä työskentelevä tuttava kertoi näiden onkohan lapseni ruma- pohdintojen olevan yleisiä - synnytyksen jälkeisestä masennuksesta kärsivillä jo synnyttäneillä äideillä. Hoitohenkilökunnalla tahtoo luonnollisesti hermot mennä, kun lapsi on useinkin mitä täydellisin pikkuihminen. Ja tämä sairastunut äiti vain näkee siinä fyysisia puutteita, myös terveydentilan epäily on tyypillistä.
    Toinen asia sitten on, että tämäntyyppinen ulkonäön korostus yleistyy Suomessakin valitettavasti - myös lapsilla aletaan kilpailla, kaikenlainen kilpavarustelu on jo yleistynyt esim. vaatteiden, tavaroiden suhteen.

4. Joup Vierailija

Katsopa vaikka erästä kuuluissa jääkiekkoilijaa ja missivaimoa. Aivan karseen näköisiä tyttöjä. isänsä näköisiä ovat. Toisaalta jos hyvin käy tyttö voi muistuttaa miestäsi mutta periä sinulta vaikka söpöt kasvot. vaik persjalkanen oliskin muuten,

5. naapurilla Vierailija

on kaksi tytärtä. Toinen on hirveän ruma kuin isänsä ja toinen kaunis kuin äitinsä. Kyllä sitten murrosiässä se rumempi on kateellinen sille kauniille siskolle. Asuin kerran eräässä toisessa kerrostalossa ja siellä oli luisevalla leuattomalla oikein rumalla naisella hirveän komea mies. Nainen oli fiksu ja hyvin koulutettu, miehestä en tiiä, mikä oli sen ammatti. Osa lapsista oli rumahkoja.

6. Leuaton mies Vierailija

Mites sit Hjalliksel niin komeet pojat!

7. hille2 Vierailija

Ei kummankaan geenit dominoi, vaan DNA menee 50/50. Se on sit sattuman kauppaa, mitä yhdistelmiä syntyy, eli tuleeko lapsista rumia, kauniita vai keskivertoja.

Samat piirteethän voivat olla miehellä komeat mutta naisella rumat, esim. hyvin voimakas leuka. On ihan ok Jay Lenolla, mutta entäpä naisella? Ja sama päinvastoin: hyvin hennot käsivarret ovat muodikkaat naisella mutta auta armias jos poika perii ne.

8. siemenlinko. Vierailija

Jos se ruma miehesi on muuten hyvä luonteeltaan sopiva isäksi ja mieheksi, niinmnikä sinua estää hakemasta niitä vauvansiemeniä komeammalta mieheltä salaa. Olet vain hiljaa sitten asiasta ja kasvatatte laspet yhdessä.

9. Lisää kiinnostavia esimerkkejä lähipiiristänne.

Mies on todella ihana luonteeltaan, ja olisi paras mahdollinen isä ja aviopuoliso. Hän on vain täydellinen vastakohta sille, minkälaisia aiemmat poikaystävät ovat olleet ja ihannemies on. Ei hän ehkä "ruma" (ei siis sellainen rujon ruma, kirveellä veistetty, vaan pikemminkin pullamössöpoika, hieman lyhyempi kuin minä ja yli 120 kg!). Olen harkinnut adoptiota tämän vuoksi, koska adoptiolapset aina kauniita. Olen miettinyt, että muille naisille ei näytä olevan lainkaan tärkeää, minkänäköisiä lapsista tulee, koska olen tavannut naisia, jotka kehuvat kaunottariksi (muille ihmisille) rumahkoja lapsiaan. Hyvä, jos ajattelevat niin, mutta pelkään, että eivät. Lähinnä toiveena se, että lapsi olisi edes "kivannäköinen". Ja tyttölapselle kauneus on tärkeä asia elämässä menestymisen kannalta.

10. Tyyppi kyllä Vierailija

komistuisi, jos laihduttaisi. Pistä se laihdutuskuurille. Ei tollanen läski kuuttakymppiä kauemmin elä. Diabetes alkaa varmasti vaivaamaan. Siskollani on lihava mies ja hoitsut kät pari kertaa viikossa sen haavaa sitomassa. Ei oo umpeutunu moneen vuoteen.

11. hyisaatana Vierailija

[viesti moderoitu]

Lasted edited by : 18.02.2010
  12. Ex-lihapullan vaimo Vierailija

Mun mies painoi 104 kg tavatessa. Elämäntapa oli tyyliä raskas työ, raskaat huvit. Kova työmies, rakennusalalla, johtotehtävissä. Koska oli niin ihastunut minuun, ja annoin ymmärtää, että painoa on liikaa, niin mies laihdutti ekan vuoden aikana 20 kg. Ja vielä 5 kg lähtenyt sen jälkeen. Maratonia tuo juoksee, aina lenkillä lähdössä. Että kyllä se oikea nainen voi myös laihduttaa. Nyht meillä 2 pientä lasta, mutta vauvakiloja miehelle ei ole tullut. Mies myös pääasiassa laittaa perheen ruuat. Syödään terveellisesti ja hyvin, herkutellaan joskus, mutta kohtuudella. Ja komeasta miehestäni olen saanut paljon kehuja! Kyllä ylipaino tekee kamalaa jälkeä oli sitten kyseessä mies tai nainen.

13. Ex-lihapullan vaimo Vierailija

Unohdin kommentoida tuohon lasten ulkonäköön...meillä pikkuprinsessat 4 ja 2. Isän näköinen vanhempi, minun nuorempi. Molemmat hyvin sieviä, vanhempi tumma ja tomera, pienempi vaalea hösöttäjä. Ne perheet joissa olen nähnyt pullukat lapset, ovat vanhemmat yleensä todella lihavia ja marketissa ainakin kärryyn kasataan kaikkea roskaruokaa....Että ei kukaan pelkillä geeneillä liho, älä pelkää.

14. piupaupou Vierailija

No mites on ap hyötynyt kauneudestaan elämässä, kyllä tossa iässä pitäisi olla jo naimisissa ja lapsikin hankittuna... Parhaat miehet on viety jo aikoja sitten, jäljellä jämät ja jo toista kierrosta aloittelevat iskät.

15. vierailija Vierailija

Väärin. Jokainen päättää itse omasta elämästään. Muiden ei ole lupa arvostella muiden elämää.

Itse täytän ensi vuonna kolmekymmentä, ei ole lapsia, eikä aviomiestä. Taidan siis olla yhteiskunnan mielestä toivoton tapaus?

Väärin. Seurustelen ja vasta nyt harkitsen perheen perustamista, kun olen ollut seitsemän vuotta nykyisen mieheni kanssa.

Aika kapeakatseinen tunnut olevan.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri