Ruma, tyhmä ja läski

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämässä epäonnistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämässä epäonnistunut

Vieras
Miks mun pitää olla tällanen. Oon aina ollut ruma, mutta nyt läskikin. Kaks vuotta olen laihduttanut, mutta siltikin vaan lisää lihonut.

Mulla ei ole koskaan ollut poikaystävää, kukaan ei ole koskaan ihastunut muhun. Mulla ei ole yhtään ystävää, ei ole koskaan ollut. Mä oon aina ollut yksin. Mua ei ole edes kiusattu koulussa, koska kukaan ei huomannut mua.

Toinen vanhemmista hylkäsi mut pienenä ja toinen menehtyi muutama vuosi sitten. Sisaruksia mulla ei ole, enkä sukuani sen enempää tunne.

Mulla on ylioppilastutkinto ja kaksi ammatillista tutkintoa. Ikää n. 30. Silti ainoa työpaikka mikä mulla on koskaan ollut oli teininä marjanpoimijana.

Ajattelin vain kertoa teille, että tällanen luuseri mä olen. Ja että tämä elämä kävi just liian vaikeaksi. Toivon, että seuraavassa elämässäni saisin edes pienen ohikiitävän hetken kokea iloa.

suosittelen kokeilemaan vähähiilihydraattista ruokavaliota, siitä hyvin moni on löytänyt helpon tien laihduttamiseen ja oikeasti terveeseen ruokavalioon. http://karppaus.info/forum/

negatiivisuus ei auta elämässä eteenpäin ja tekemään asioita joista on aina unelmoinut. tartu tuumasta toimeen ja lopeta se itsesäälissä rypeminen.

Olen laiha, kaunis ja ihan normaali aivokapasiteetilla varustettu. Olen naimisissa mutta lapsia en voi saada koskaan. Se on ja tulee olemaan suuri suru, jota joudun kantamaan mukanani joka ainut päivä. Jokaisella meillä on omat vaikeutemme, mutta aina voi pyrkiä parempaan. Sanot että olet laihduttanut, mutta lihot vain. Laihdutat siis jotenkin niin, ettei se sinulle sovi, kokeile jotain muuta, löydä joku liikuntalaji josta saat mielihyvää, opettele kokkaamaan hyviä mutta kevyitä ruokia. Hae töitä tai uudelleenkoulutusta, mikäli ei töitä noilla koulutuksilla heru. Etsi elämääsi sisältöä ja löydä itsesi, niin muutkin löytävät sinut ja ehkä vielä joskus saat vierellesi jonkun joka rakastaa sinua. Älä luovuta!

Hanki koira. Paras on karkeakarvainen mäyräkoira. Se pakottaa liikkumaan -> laihtuminen käy huomaamatta. Siitä saat kaverin, jopa ystävän. Ja kun liikut sen kanssa julkisilla paikoilla, saat taatusti seuraa (sopivan karski kiinnostaakseen myös miehiä ja sopivan pieni ettei pelota ketään).

Ja ei, tämä ei ole vitsi tai kettuilua, olen ihan tosissani. Kaverilla on kokemusta tästä ja hyvin toimii.

• Tykkää
Reactions: idunnor
Juu, niin mäkin olen. Kohta sun ikäinen, ei vielä tutkintoa, määräaikaisia työsuhteita muutama plakkarissa. Ja yksi epäonnistunut suhde, jonka jälkeen olen sinkkuillut kohta viisi vuotta, eikä loppua näy. Ei miehet tällaista läskivuorta katsele, vaikka kuinka meikkaan ja pukeudun ''kiloilleni sopivasti''. Oon oikeasti myös vähän tyhmä, äo on vain vähän päälle sata, en omaa loogista päättelykykyä ja masennuskin on varmaan vaikuttanut siihen, ettei aina leikkaa ja käyn hitaalla.

[QUOTE="tiramisu";24352036]suosittelen kokeilemaan vähähiilihydraattista ruokavaliota, siitä hyvin moni on löytänyt helpon tien laihduttamiseen ja oikeasti terveeseen ruokavalioon. Etusivu - karppaus.info :: keskustelufoorumi

negatiivisuus ei auta elämässä eteenpäin ja tekemään asioita joista on aina unelmoinut. tartu tuumasta toimeen ja lopeta se itsesäälissä rypeminen.[/QUOTE]

Hanna Partasen vinkit: Näin onnistut kesäkilojen pudottamisessa | Laihdutus ja painonhallinta | Iltalehti.fi Ei sovi karppauskaan kaikille.

Hei, sitten kun olet sinut oman itsesi kanssa, myös muut tulevat huomaamaan sinut! Että nyt oma elämä järjestykseen, hankit sen koiran mitä joku jo ehdotti, aloitat uudet elämäntavat ja reipastut! Siitä se lähtee, pienin muutoksin kerrallaan ja jonakin päivänä huomaat, että elämä hymyilee myös sinulle! Kukaan ei sitä voi sinun puolesta tehdä, vain sinä itse! Tsemppiä!

Yhteistyössä