Ruma vaimo

  • Viestiketjun aloittaja Neuvoton
  • Ensimmäinen viesti
Neuvoton
Vaimoni on vuosien saatossa muuttunut niin rumaksi että en kiihotu hänen kanssaan sänkyhommissa. Nuorempana hän oli oikein kaunis ja piti huolta itsestään. Nyt ylipainoa on tullut aikalailla ja jotenkin hän on antanut periksi vanhenemiselle. Kaikki roikkuu ja haluttomuus ja kyllästyminen paistaa katseesta.

Ei minua vanheneminen haittaa. Tykkään ikäisistäni ja vanhemmistakin naisista, mutta olisi mukava jos nainen olisi huoliteltuja.

Emme ole vielä mielestäni ikäloppuja. Täytämme tänä vuonna molennat 46 vuotta.
 
Onko näin ruma
Onko niin ruma kun on näillä kavereilla:
He kilpailivat kummalla on rumempi eukko. Mentiin ensin toisen kaveruksen akka katsastamaan. Toinen totesi: ""huh huh, ruma on, mutta mennääs meille"". Perillä mies huuteli perunakuopassa olevalle akalleen: ""tulehan ulos"". kuopasta kuului: ""laitanko perunasäkin päähäni?"" Mies siihen: Ei tarvitse koska nyt ei naida, näytän vaan sinua kaverille"".
 
Tanya
Et mainitse sanallakaan minkä näköinen laiska, lihakseton läskikasa, huonohampainen, keltakynsinen, haisevahengityksinen ja kaljuuntuva ryökäle itse olet...

Pata kattilaa soimaa :) Todennäköisesti vaimosi roikkuu täällä päivät pitkät hakemassa miehekästä nuorta panoseuraa :)
 
neuvo
Vie hyvä ihminen vaimoasi kylpylöihin, nauttimaan, saamaan kaiken maailman hierontoja, savihoitoja, kampaamopalveluja, kosmetoloikäyntejä, manikyyriä. jne. Vie hänet lenkille, tapahtumiin, harrastuksiin, shoppailemaan, urheilemaan...jne..

Pidä omastasi huolta. Se palkitsee teitä molempia.
 
Tanya
Heimo, ilkeeseen pitää vastata ilkeesti :)

En nimittäin haluaisi että mun mieheni kirjottaisi tänne 30 vuoden päästä noin rumasti vaimostaan. Tai isäni äidistäni. Tai kaverini mies kaveristani.

ps. Heimo, otetaanko sessiot huomenna? :) En tiedä miksi mun kone näyttää koko ajan viestejä 1.6. ja nää uudet on jonon viimeisenä....
 
Heimo
Noh noh, eipäs innostuta. Katsotaan nyt kun suunnitelmat on valmiina...Odota ihan rauhassa, miettien mitä tuleman pitää...Ajattelin että...jaa enpäs kerrokkaan ihan vielä =) mutta eiköhän siinä paikatkin kostu...Hmm.
 
Tanya
Höh :) Ei mua saa kiusata. Olen viaton nuori tyttö. Heh.

Toisin sanoen syntymässä jo syntinen :)

Huomiseen sitten...Menen kylläkin aamulla lentokentälle, mut sitten voisin nautiskella herran kattauksesta. Panekin kunnolla, ja ... hmmm.
 
Heimo
Kiusaaminenhan tässä on parasta, varsinkin aidan tältä puolen...käy vaan lentokentällä, kattaus odottaa kun tulet. Ainakin luulisin, tosin syöjiä saattaa olla muitakin....Mieti sitä =o
 
vierailija
Lähes jokaisella naisella on nuoruuden kauneutta, joka kuitenkin häviää ikääntymisen myötä. Osalla naisista on muutakin kuin nuoruuden kauneutta, joten he voivat olla viehättäviä vielä yli 30-vuotiainakin (tällaisia ovat tyypillisesti ruotsalaiset naiset), mutta useimmilla suomalaisilla naisilla tätä ei ole vaan ikä jättää jäljelle karmean rumuuden: aasialaiset kasvonpiirteet, pienet tihrusilmät mongolipoimulla, jäyhän harjasmaisen tukan, paksun lyhyen kaulan, tasapaksun kropan ilman minkäänalista vyötäröä, lyhyet aasialaiset jalat pattipolvilla, luita töröttävät rumat kädet... Tämä ongelman vaikutuksia voisi hieman lieventää, jos suomalaisten puolisojen ikäero olisi suuri, mutta Suomessa on tyypillistä , että mies ja nainen ovat melko samanikäisiä tai ikä-eroa on vain mutama vuosi. Ruman mummon kanssa elävältä mieheltä vaaditaan melkoista sankaruutta eikä ole ihme, että niin moni alkoholisoituu tai päätyy jopa itsemurhaan.
 
vierailija
Näin kaverini pitkästä aikaa ja hänellä oli oikea käsi poikki kyynärpään alapuolelta. Kysyin mitä on tapahtunut ja hän kertoi viettäneensä railakasta iltaa ja heränneensä jostakin jonkun karmean näköisen eukon vierestä. Vaikka yritti, ei saanut kättään pois naisen alta joten oli purtava käsi poikki ja häivyttävä.
 

Yhteistyössä