rumentaako silmälasit ihmistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lasimestari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle ei käy mitkään piilarit ja muutenkin rillit sopii mulle. Mulla on ollut rillit lähes 24/7 5-vuotiaasta asti. Silti ihmiset (ei tutut vaan vähän tuntemattomammat) ihmetteli kun mulla oli rillit myös hääpäivänä päässä. No, halusin nähdä kaiken mitä tapahtui ja halusin näyttää omalta itseltäni. Useimmat vaan ajattelee että haluaa olla kauneimmillaan hääpäivänään ja rillit kai sitten jotenkin rumentaa sitää tai jotain..

No ei se kyllä auta vaikka olisi kuinka hienot ja kasvoihin sopivat kehykset, koska mulla ainakin miinusta sen verran että pienentää silmiä paljon. Eli kun silmät on paljon pienemmän näköiset kuin normaalisti niin en minä ainakaan ihan oma itseni ole silmälaseissa:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei mulla ollu rillei hääpäivänä päässä....tosin näinkin sillo jotaa viel joten...ny asia erikseen..:(

miksi ei ollut? rumentaako ne sua sun milestä vai mitä? Ja pidätkö muutoin rillejä koko ajan vai vain joskus?

Mulla siis perhettä lukuunottamatta 99 % häävieraista ei ollut nähnyt mua koskaan ilman rillejä. Pidän niitä aina ja olin pitänyt niitä jo yli 20 vuotta (siis en tietenkään samoja, mutta silmälaseja kuitenkin).

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mulla on sitäpaitsi niin järkyn tummat silmänaluset (vähän väsyttää |O ), että rilleillä saa ne peitettyä vähän paremmin :laugh:

Miulla vähän samaa ongelmaa..pitäis kyllä uudet lasit hommata,nää on ollut en-ees-muista-montako-vuotta.. :ashamed:

Ei rumenna :D

Minulla kun joskus piilarit niin monet sanoo, että lasit on paremmat..
Sekin on tottumiskysymys, kauan on minullakin lasit olleet.

Monet tuttavat tulleet entistä paremman näköisiksi hankittuaan lasit.
Riippuu tosi paljon laseista sopiiko vai ei.

käytän nyt koko ajan laseja. Katos ku 20 vuodessa ehtii tuo näkö huonontua niin sillo naimisiin mennessä -87 oli mul näkö aikamoisen parempi. tosin silloinkin käytin silloin tällöin laseja nyt en voi oikee enää olla ilman.

Minusta rumentaa. Aika harva on paremman näköinen lasien kanssa, mutta toki näitäkin on. Aika usein on minusta niin, että sellaista (klassisen) kaunista ihmistä ne rumentavat ja joillekin tavallisen/persoonallisen näköisille sopivat ja parantavat sitä ulkonäköä. Tämä on nyt vain mun mielipiteeni eli ei kannata vetää hernettä nenään ;)

Ei todellakaan rumenna.
Oikein sopivat kun löytää ovat oikeastaan niin ettei välttämättä edes "huomaa" niitä toisella olevan.
Toisilla jopa koristavat kasvoja.
Se että moni ei raflaan laita rillejä varmaan johtuu osittain myös ettei halua niiden putoavan siellä porukassa.Etteivät mene rikki,aika arvokkaat nuo lasit nykyään ovat.

Kyllä ne joitain ihmisiä rumentaa, kaikille kun ei sovi kaikki kehysmallit ja jotkut kehykset korostavat kasvojen huonoja puolia. Kuitenkin on olemassa tosi hyvän näköisiä kehyksiä ja jokaiselle löytyy varmasti se hyvän näköinen kehys. Jotkut lasit kyllä tekee naisesta mielettömän seksikkään näköisen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Ei. Monien ulkonäköä ne jopa parantaa. Esimerkiksi sellaisilla, joilla ei ole korkeat poskipäät, lasit ikäänkuin nostaa poskipäitä ja sitä kautta kasvoja. Miinuslasit myös häivyttävät hyvin silmänympärysjuonteita ja tummia silmänalusia. Pitkänmallisia kasvoja (ja pitkää nenää ) lasit myös lyhentää, koska ne tavallaan "katkaisevat" kasvot. Monien mielestä lasit on myös seksikkäät, koska ne saavat ihmisen näyttämään älykkäämmältä. Hyvin valituilla kehyksillä saa itsestään myös trendikkäämmän näköisen.

Peesaan kans tätä täysin!

jaah..mikähän sopisi mulle..haluisin sellaset "värittömät ja näkymättömät"::)) noh, kuiteskin että oon aika kyllästyny ku ollu aina sellaset vähän värikkäämmät.

Yleensä rumentaa.. Kumma kyllä! Luulisi että sitä on tottunut katsomaan silmälasipäisiä ihmisiä jo koko ikänsä. Mutta en näe edelleenkään laseja "kauniin mallisina koruina kasvoilla". Lähinnä sotkee kasvojen linjoja.

Mua ne rumentaa, koska mulla isot silmät jotka on minussa ainut "kaunis" piirre. Silmälasit pienentää hurjasti. Mulla on myös pienet kasvot ja silmälasit jotenkin vain häiritsee... varmasti kehykset ilman linssejä(tai siis voimakkuuksia) olisikin ihan ok:) Tällä hetkellä mulla ei silmälaseja olekaan kun menivät rikki, vaan yötäpäivää-piilarit. Kunhan veronpalautukset tulee, niin saan uudet lasit:)

Yhteistyössä