runo asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
Oletteko lähettäneet miehelle koskaan runoa,siis tekstarilla tai s-postilla,joka kertoisi omista ajatuksista/tunteista ja jos olette niin onko se runo "avautunut" miehelle vai onko hän vain lukaissut runon läpi ja vastannut että jaa,semmonen.....Vai onko hän kenties pohtinut /vastannut runoon jotain yhtä syvällisesti,aidosti kuin sinäkin,turha ongelma ehkä mut mä laitoin miehelle s-postiin viestinä runon,joka kertoo mun tunteista ja hän vastasi vain et jaa.... Pohjaa tarinalle,olin illalla laittanut meille ruokaa,kynttilät ja kaikki,kun ollaan oltu yhdessä vuosi,mies tuli töistä ja kun näki sen kattauksen niin kysyi et onko meille tulossa vieraita,sanoin et on kaks hyvin ainutlaatuista ihmistä siis me kaks,mies sanoi et ois hänelle käynyt ihan vaan normaali iltapala,et menen suihkuun,jäin istumaan keittiöön ja pahoitin mieleni,nyt sitten laitoin hänelle postia ja kuulin tuon jaa...kysyin et oliko vastaus minun postiin ja mies sanoi et oli.Sanoi kyllä et hän ei tarkoittanut olla töykeä mut ei osannu odottaa mitään tälle illalle ja siksi käyttäytyi noin,silti mietin et onko jotain muuta,pohdin edelleen vai annanko asian olla,mitä siis itse olisitte tehneet vastaavassa tilanteessa?
sekavasti selitetty/kirjoitettu mut ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa?????

Yhteistyössä