Hae Anna.fi-sivustolta

Runoblogi

Viestiketju osiossa 'Runopuu' , käynnistäjänä elberto, 18.07.2012.

1. elberto Vierailija

Kertokaahan kokemuksia runoblogien pitämisestä ja lukemisesta.

Itse olen aloittanut harrastuksen hiljattain ja blogini löytyy: Runokoju

Sen olen ainakin huomannut, että lukijoita on vaikeaa saada. Palaute on pääasiassa ollut hyvää, mutta ilmeisesti runous on sen verran pientä porukkaa kiinnostava aihe, että alkuun pääseminen vaatii aika paljon työtä.

Kokeneemmat, valuttakaa oppinne minuun.

2. Hilbertti Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Todellakin, lukijoita on vaikea saada! Nettirunoilussa piirit ovat pienet, eli kannattaa suosiolla jättää toiveet sadoista jäsenistä haaveiksi. Olen pitänyt runoblogia jotain 3-4 vuotta ja uudet markkinointi-ideat olisivat enemmän kuin tervetulleita:D
    Suuressa kokeneisuudessani voisin jakaa löytämäni verkostoitumis- ja lukijoidenetsimisreitit...

Runotorstai: Runotorstai kesä- ja joulutaukoja lukuunottamatta torstaisin ilmestyy uusi haastesana runoiltavaksi. Olen kokenut näihin haasteisiin osallistumisen sekä inspiroivaksi että uusia lukijoita tuovaksi. En varmasti ole ainoa, joka vierailee suunnilleen kaikissa vastauksensa lähettäneissä blogeissa ja jos teksti kiinnostaa, on helppo jäädä selailemaan blogia syvemmältikin.

Kommentoiminen toisten blogeihin: rakentava palaute tuo hyvin luultavasti vastavierailun.

Blogilista: Blogilista Minulle Blogilista toimii sekä reittinä mainostaa omia runoja että väylänä löytää uutta mielenkiintoista (runo)luettavaa. Monet myös pitävät Blogilistaa kätevänä seuraustapana.

Muut foorumit: Kyllä vain, suomi24:n kirjailijanalkujen linkkilistakin voi tuoda muutaman vierailijan silloin tällöin. Minulla on edelleen suurin vierailijoiden lähde oma "kotifoorumi", siis foorumi, jolla olen pelottavan aktiivinen, vaikkei se liitykään runoiluun yhtään. Olen tainnut löytää sivullesi ensimmäistä kertaa demi.fi:n kautta. Ei sekään siis ihan mitätön näkyvyydenetsimispaikka ole, vaikka vaatiikin kärsivällisyyttä ja jonkin verran paikan tuntemusta.

Facebook
    : etenkin, jos sattuisi omaamaan laajan (ja kultturellin) kaveripiirin.

Nämä siis ovat käyttämäni mainostustavat. Ei mitään mullistavaa, mutta vähitellen ne suuretkin laivat seilaavat...

Onnea blogillei!

Hilbert/ Kiltin kapina | Rujoja runoja

3. elberto Vierailija

Kiitokset! Runotorstaita en ole kokeillut, ehkä koitan lähiaikoina. Facebookkiakaan en käytä mainostamiseen, sillä pyrin pysymään tässä vaiheessa vielä nimettömänä. Ehkä jonain päivänä rohkaistun paljastamaan pimeän puoleni!

Muita keinoja onkin jo käytetty, esimerkiksi teikäläisen blogiin olen jonkin kommentin joskus kirjoittanut :)

4. vierailija Vierailija

5. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus