Runsas valkovuoto

  • Viestiketjun aloittaja aattakee
  • Ensimmäinen viesti
aattakee
Kyselisin nyt (ainakin aluksi) täältä voiko runsas valkovuoto olla raskauden oire? Su:sta asti on ollu tarvetta pikkuhousunsuojille(normaalisti ei tarvetta) sillä vuotoa on tullut ja tulee(ainakin tällä hetkellä) runsaasti. Näin runsasta vuotoa ei ole koskaan ollut ja viikonloppuna jouduin vaihtamaan pikkuhousut muutaman kerran päivän aikaan, kun olin ilman suojia ja housut kastuivat kyllä läpi asti. Outo juttu minulle.
 
ap
Eilisillan jälkeen ei ole tullut tota ihme vuotoa; ainakaan vielä. Kk-kierto on vaihteleva, toistaiseksi ollut 28-33. Rinnat on tosi arat, mitä ei yleensä. Testannu en oo vielä, pitää ootella jos sieltä se vuoto alkaa kunnolla tai sitten ei. Kiertopv 31 tänään. Viime kierto oli ton 33, mutta sitä aikasempi 31. Jotenkin vois oireet viitata myös raskauteen tai sitte kaikki on kuvittelua.;)
 
ap
Kiertopv 34 on tää maanantai. Oiskohan meikäläinen pamahtanu paksuksi vai oikutteleeko kierrot vielä? Vimppa "nappi" menny naamaan lokakuun lopussa ja siitä kierrot todellakin vaihdelleet 28-33. Rintavarustus tuntuu todella aralta. Tänään iltapäivästä asti ei oo sitten tota vuotoa taas tullukkaan. Oiskohan siemenet nyt päässeet perille? Tekis mieli testata mutta kun noi kiertojen vaihtelu on kans niin yksilöllistä että periaatteessa sekin on mahollista että kierrot hakee vielä paikkaansa. Mutta sitten taas juhannusviikolla tuli puuhasteltua eli siemenet ovat myös voineet päätyä sisälle kasvamaan. Testaus vois olla paikallaan vasta viikon päästä jos ei sitä kunnon vuotoa tuu. Ylämaha vaivaa myös hiven mutta ei läheskään niin kuin tuo rintavarustus. Kertokaas mahollisuuksia lisää(vaikka monia mahiksia ei ehkä oo); raskaus, tulehdus tai kiertojen haku.
 
Marimekko77
Mulla tuo valkovuoto oli ainakin raskausoire! Oviksen aikoihin ei ollut mitään vuotoa tai limoja mutta reilu viikko ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, alkoi valkovuotoa esiintyä. Plussasin perjantaina, joten kaikki on alussa ja jännityksessä saa elää, että kaikki menisi hyvin.
 
Mietiskelijä1
Moikka, tasan 2 viikkoa sitte oli ovulaatio ja miehen kanssa seksiä tuli heti hassu tunne että tärppäsi. Aamulla olin todella väsyyt ja voimaton ja vatsa ihan sekaisin, tässä nämä 2 viikkoa on mennyt vaan nukkuen olen ollut todella väsyny mitä ylensä! Rinnat alkoivat aristaa jo viime viikon puolella todella kipeät ja nännit kosketus arka jopa kun peitto koskettaa niin tuntuu pahalta. Nyt sitten pari päivää sitten alkanut tulla todella runsasta valkovuotoa enemmän kuin normaalisti.. Kuukautiset pitäisi alkaa viimeistään 3 päivän sisällä. Voisiko kyseessä mahdollisesti olla raskaus?
 

Yhteistyössä