RuOKA apua VAUVAn kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö

Vieras
eli vauva 5,5kk hereillä yö unuen jälkeen klo 9-21(tietty päikkäreitä parit mutta kesto vain n20 minsaa(mutta miten kannattais ajottaa soseiden ja puuron antamiset kellollisesti...antakaa mulle simerkkejä...jotenki nyt kun rupesin puuroa antaa ja likka muutti unia rytmiä ja nukkuu pidempään ni oon ihan pihalla!!

Hmm. No minä olen aina aloittanut soseiden antamisen päivällä, kun ensimmäisiä kiinteitä aloitettu ja siitä pikkuhiljaa lisännyt kertoja ja määrää. Sitten kun kaikki ateriat ovat olleet "koossa", on aikataulu ollut suurinpiirtein tämä:
8.00 aamupuuro
11.00 lounas, eli kasvissosetta/kasvis-lihasosetta
14. 00 välipala, esim. hedelmäsose
17.00 päivällinen kasvis-/lihasose
20.00 iltapala

Ja rintamaitoa tietenkin noiden välissä. Rm on vauvan pääruoka yhteen ikävuoteen asti.

annoin aikasemmin ennen puuroa lounaaksi pulo purkkia liha ym sosetta,päivällä purkki hedelmää ja illalliseksi puolipurkkia lihaa tms plus velli jurri ennen nukkumaan menoa.ja siis maut menee lähes kaikki

meillä tyttö 6,5kk ja ruokailurytmi menee näin:
klo7:velli 130ml
klo11:peruna lihasose tms.+tuttelia 120ml
klo15:tutteli 130ml
klo 18:peruna lihasose tms+tuttelia 120ml
klo21:puuroa hedelmäsoseella+tuttelia 120ml
klo24:velliä 130ml

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
annoin aikasemmin ennen puuroa lounaaksi pulo purkkia liha ym sosetta,päivällä purkki hedelmää ja illalliseksi puolipurkkia lihaa tms plus velli jurri ennen nukkumaan menoa.ja siis maut menee lähes kaikki

Anna lihasosetta vain kerran päivässä, esim. lounaaksi ja kasvissosetta päivälliseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Anna lihasosetta vain kerran päivässä, esim. lounaaksi ja kasvissosetta päivälliseksi.

kiitti vinkistä..enhän mä ees tajunnu aatella=(

Yhteistyössä