ruokaa pienellä budjetilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yksittäiseen tilaisuuteen, vai esim viikoksi ruat vai miten?

Mutta peruna on halpaa ja sopii kaikille, eli sen puolesta puhun ainakin. Teet itse lohkoperunoita, kaveriksi (itse tehty) jauhelihapihvi ja pippurikastiketta. Sillä rahalla mikä jää "yli" niin ostat salaatit.

[QUOTE="milla";23498868]Yksittäiseen tilaisuuteen, vai esim viikoksi ruat vai miten?

Mutta peruna on halpaa ja sopii kaikille, eli sen puolesta puhun ainakin. Teet itse lohkoperunoita, kaveriksi (itse tehty) jauhelihapihvi ja pippurikastiketta. Sillä rahalla mikä jää "yli" niin ostat salaatit.[/QUOTE]

Niin ja jälkkäriksi joku kiisseli tai hedelmäsalaatti jos sellaista kaipaa.

Perunat maksaa joku max alle 3e ja jauhelihaa muutama sata grammaa, niin yhteensä perunat ja liha maksaa n. 12e. Sitten ihan perus ruskeakastike, sitten se kiisseli vaikka kermavaahtonokareella. Salaatti tosiaan sillä rahalla mitä jää jäljelle.

Ainoat vinkit on kun en tiedä miten pitkäksi ajaksi on tarkoitettu tuo 30e, että teet sellaista, josta riittää ainakin pariski päiväksi. KEitot nyt ainakin, riittoisia ja maku vain paranee päivän parin kuluessa.
Kiisseli tai uunipuuro (miksei toki molemmat) aamu/iltapalaksi. Riittoisaa ja pitää nälän kurissa. :)

mä tarjoaiisn isolle porukalle lohisoppaa tai kinkkukiusausta. opan lisukkeeksi leivän päälle laitettavaksi kurkkua, salaatinlehtiä ja tomaattia, jälkkäri yksinkertaisesti vaikka pannari hillolla. kiusausta jos tekee niin se vois ola kinkkukiusasu, kaveriksi perus vihreä salaatti jälkkäti vaikka marjakiisseli

Liha-perunalaatikko ja siihen lisukkeeksi porkkanalaastetta.

Ja tarkoitan nyt sellaista liha-perunalaatikkoa, jossa ne perunat on viipaloituina alimpana ja ylimpänä kerroksena ja välissä jauheliha, paljon lihalientä päälle ja sitten uuniin :)

Liha-perunalaatikko ja siihen lisukkeeksi porkkanaraastetta.

Ja tarkoitan nyt sellaista liha-perunalaatikkoa, jossa ne perunat on viipaloituina alimpana ja ylimpänä kerroksena ja välissä jauheliha, paljon lihalientä päälle ja sitten uuniin :)

Uusimmat

Yhteistyössä