ruokaGB:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tässä päivällä täytyy hakea joko salaatti tuosta lähipizzeriasta tai sitten joku keitto kaupasta ja kunhan töistä kotiin pääsen, olisi tarkoitus tehdä kanapastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Lounaaksi lintukeittoa(sorsa) ja itsetehtyä leipää, illalla lohikiusausta lauantaina pilkitystä lohesta :D

metsästääkö sinun miehesi sorsia? miten laitat sorsan?

Metsästää ja kalastaa. =) Minä toimin sellaisena apukokkina riistaruokia tehdessä. Mies on pääkokkina =)
Lihapalat ruskistetaan (ei ihan kypsäksi asti), sekaan eri pippureita ja suolaa. Sitten keittoon sekaan porkkanaa, sipulia, perunaa, lihaliemikuutio, vähän maizenaa, purjoa (mitä milloinkin). Ja pitkä haudutus, niin liika riistanmaku häviää.
Mun mies ois parempi neuvomaan, minä tyyliin katson vierestä ja pilkon sipulia :laugh: On sillä ne omat kikkansa, joita mie en edes kaikkia tiedä.

Jäniksen hän ainakin keittää ennen uuniin panemista kun tekee paistia. Irrottelee lihat luista ja hauduttaa useita tunteja.

Pakastinta tyhjennän epätoivoisesti edelleen.
Sieltä taitaa löytyä joku sei-paketti, vois leivittää keitettyjen perunoiden ja kastikkeen kaveriksi.
Sieltä varmaan löytyy jotain rehujakin, ja jälkkäriksi mansikkakiisseli tai -piirakka, koska siellä on vielä mansikoitakin. Saakohan sen kuukaudessa tyhjäksi :/

Mies osti viime viikolla jotain oksettavia makkarapihvejä, jotka on pakko laittaa tänään. On nääs viimeine käyttöpvä. Eli mulle ainaki tulee nälkäpvä, saa nähä kelpaako lapsille. Näyttivät jotenmi oksurustoisille... *yrjöhymiö tähän*

Yhteistyössä