Ruokahaaste vko 42. (ÄÄNESTYS!!!)

Ruokahaaste vk42, ÄÄNESTYS!!!

• Scarlett O Harava

Ääniä: 8 42,1%
  • Professional Griefer

Ääniä: 7 36,8%
  • Rätti Väsynyt

Ääniä: 5 26,3%
  • Lady Gardenea

Ääniä: 2 10,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    19
Status
Viestiketju on suljettu.

Rätti Väsynyt

Tunnettu jäsen
19.04.2012
33 295
5 876
113
Ruokahaaste vko 42
Aiheena on kaali ja alla olevasta linkistä löytyy alkuperäinen ketju jossa myös kuvat ja reseptit.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2303593-ruokahaaste-vk-42-a/
Äänestysaika on 1 tunti eli äänestys päättyy klo 21:05 ja voittaja valitsee uuden aiheen.

12755536.jpg

Scarlett O Harava

12764552.jpg

Professional Griefer

YRt4.jpg

Rätti Väsynyt

12768048.jpg

Lady Gardenea

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ääni haravalle. syystä että kääryleisiin ei kuulu kerma, en syö keittoo ja ruuassa pitää olla lihaa. :p

LG:n keitto!:p

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29118163:
No mikäs on seuraavan viikon haaste????

No älä ny hötkyyle! Just vasta äänestys päätty. Mun pitää ny miettiä hetki ja huomenna viimeistään laitan uuden aiheen ennen ku lähden iltavuoroon.

[QUOTE="vieras";29118183]Äläpä nyt hätäile, jatketaan äänestystä että saadaan oikea voittaja. Pysy paikoillasi vielä![/QUOTE]

Sairasta tuo sun vihas mua kohtaan.

[QUOTE="nam";29118201]Tuleeko tosta murekkeesta Sharrlet kuinka iso?[/QUOTE]

No kyllähän se 800 grammalla jauhelihaa tulee iso. Laitoon uunipellille ja oli melkeen sen pituunen. Voihan siitä tehdä kaks pienempää tai sitte puolittaa ohjeen määrät.

Mä söisin noita kaikkia, mut Professional Grieferin kuva on minusta kaikkein houkuttelevin plus että rakastan tomaattia ruoanlaitossa, halloumista (oliko?) ja basilikasta puhumattakaan :P

Mitä tossa kaalihöystössä on muuta kuin kaalia ja tomaattia? Sipulia varmaan ja mausteita, entä muuta?

[QUOTE="vieras";29118212]Onko 60 senttinen uuni vai 50?[/QUOTE]

Syvyys uuneissa lienee aika sama, vaikka leveys vaihtelee, eli lyö pitkittäin pellille niin tällä detaljilla ei ole niin merkitystä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä