ruokahalut pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mia

Jäsen
29.04.2004
339
0
16
alotin pari kuukautta sit ahistuslääkkeitten syönnin ja nyt oon laihtunu muutaman kilon...oon kyl ihan tyytyväinen siihe...mut ku maha murisee pitkin päivää ja jotenki ei tuu mielee syödä..vähä jotaa maistan..ei vaa tee mieli...söin ennen hyvällä ruokahalulla ja paljo.....huono asia nyt on ku on iltasin kamalan heikko olo ja paleltaa ja huonoki olo välil...ei vaa tee mitää ruokaa miel....onks muil tälläst ku on syöny noit lääkkeit...syön cipramilin halvempaa versiota.....ja sydänki tykyttelee iltasin

Mulla kans lääkitys ollut pari kuukautta ja kyllä on ruokahalu kateissa, se tosin oli jo ennen lääkkeitä ton ahdistuksen takia.Syön kuitenkin säännöllisesti vaikka ei nälkä olisikaan, painon ei tarttis enää tippua.Lisäksi syön herkkuja että paino pysys normaalissa =)

MITÄ IHMEEN LÄÄKKEITÄ TE SYÖTTE..TARKALLEEN..KUN ON MIELI MAASSA SYÖN, KUN EI OO MIELI MAASSA, NIIN SYÖN..VOISIN KOKEILLA JOTAIN MITÄTAHANSA, JOLLA SAAN PAINOA PUTOOMAAN..SÖIN JOSKUS MIRAPRONTTIA, JOKA OLI TOSI HYVÄ LAIHDUTUKSEEN, MUTTA SITÄPÄ EI OLE MARKKINOILLA ENÄÄN..REDUCIL ON LIIAN KALLIS, MUTTA JOS TEILLE ON MÄÄRÄTTY JOTAIN PIRISTÄVÄÄ, JA LAIHDUTTAVAA, NIIN VINKKI TÄNNE, NIIN HETI MEEN HAKEE..JA LÄHTEKÄÄ KAUNIISEEN RAUHALLISEEN LUONTOON PIRISTYMÄÄN.POIS ETELÄ-SUOMESTA..VAAROJEN JA VESIEN KESKELLE..JA AURINGON ANNATTE TUODA HYMYN HUULILLE.. :hug:

Kirkuliini, mikäli haluat udottaa painoasi, niin ehkäpä mielialalääkkeet eivät ole oikea keino siihen. Pikkuhiljaa ruokavalion ja elämäntapojen muutosta, niin tuloksiakin alkaa näkyä. Jos yrittää muutaa kaiken kerralla, niin "retkahtaa" aika varmasti. Mielialalääkkeet ovat masennusta, ahdistusta yms. varten! Laihtumiseen ei ole poppakonsteja ja varsinkin, jos haluaa pitää painon kurissa pidemmän aikaa, ainoa tapa on muuttaa ruokarytmi ja ruoka-aineet terveellisiksi sekä lisätä liikuntaa.

Yhteistyössä