Ruokaostosten laittaminen vaunujen alakoriin... Hups. Unohtu maksaminen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sivusta asiaa seurannut...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kertaalleen unohtanut sinne vaippapaketin, jota en maksanut. Kotona hävetti niinmaan perkuleesti, etten enää koskaan sen jälkeen ole unohtanut sinne koriin mitään, mitä en olisi maksanut.

Ei ne hälyttimet aina soi vaikka hälytinkin ois paikollaan!

Ostin kerran Prismasta Beaversin farkut ja jäätiin vielä miehen kanssa pelaamaan pelikonetta.. välillä kävästiin ulkona, kun mies kävi tupakin polttamassa ja tarkotuksenamme oli mennä syömään kaupan yhteydessä olevaan heseen.. Poistuimme siis välissä kaupasta ja menimme kassan hälyttimien ohi, sekä ulko-ovien hälyttimien ohi. Menimme heselle ja aloin kattomaan vielä ostamiani housuja ja huomasin hälyttimen olevan paikoillaan. Menin infoon housujen ja kuitin kanssa ja sanoin, että kassalla jäänyt hälytin ottamatta. Pahoitteli siinä ja antoi pari pulla-kahvilipuketta meille.

Mäkin tunnustan että on jääny monta kertaa ostoksia maksamatta. Kerran mulla oli iso vessapaperipaketti siinä vaunujen päällä, ihan siis silmien edessä. Tajusin vasta ulkona että tämä jäi maksamatta. Ihme kun ei myyjäkään sitä huomannut.

Kerran jäi kaukalon alle pari lonkeroa. Huomasin vasta kun pakkasin ostoksia... en kyllä silloinkaan menny palauttamaan.

Mä oon kyllä kauhee ihminen, mutta en oo kyllä menny niitä ostoksia jälkikäteen maksamaan. Nää kaikki kerrat on kyllä ollu sellasia, että ihan vahingossa ovat jääneet. Tosin eipä siinä selittelyt auta, jos vartija huomaa.

Mulla ei kyllä omatunto sallis olla maksamatta vahingossa unohtuneita ostoksia. Ja oon itseasiassa aika järkyttynyt kuinka monella sallii..

Joku mietti eikö hälyttimet piippaa jos jotain vie kassan ohi. Eihän ruokaostoksissa oo mitään hälyttimiä. Ilmeisesti moni muukin on sen tajunnut.

Yhden kerran oli kaukalon alle liukunut kaalisalaattirasia. Huomasin sen vasta parkkipaikalla, enkä sen takia yksinkertaisesti viitsinyt lähteä enää kauppaan, kun lapsi karjui pää punaisena ja olin jo ihan tarpeeksi stressaantunut koko kauppareissusta. Kauppa sitten menetti sen 99 senttiä. Eikä omatunto edes kolkuttanut, tai sitten en kuullut, kun laspi itki niin kovaa...

Yhteistyössä