V
"vieras"
Vieras
Kestäisin vielä ruokapummailunkin, mutta sitä en kestä että tämä kaveri on ihan hemmetin nirso ja tulee meille pummaamaan, kun omat rahat loppuvat.
Siis, mä antaisin kyllä syödä sitä ruokaa mitä meillä on.
Mutta kun tämä tulee meille, alkaa vinkua, että nälkä. Sitten sanon että ota siitä, siellä on hernekeittoa/kalakeittoa/lihakeittoa/ lihaperunasoselaatikkoa/melkein mitä vaan, niin ei käy sille, koska se on todella nirso.
Ainoastaan pihvit, perunamuusi, kermaperunat, kanaleikkeet, lasagne, makaronilaatikko, spagetti ja jauhelihakastike, kinkkukiusaus, pitsa sopii ruuaksi hänelle. Muu ei kelpaa.
Ei sano mitään, ei ota ruokaa. Istuu paikallaan ja kysyy, voinko tehdä leivän.
Jos sanon että joo, niin se syö sitten koko paketillisen paahtoleipää. Enkä valehtele.
Viimeksi, veti melkein paketillisen ja jyysti niitten päälle voita ja varmaan puoli pakettia juustoa.
Ja sitten ruikuttaa, "voitaisiinko" tehdä pannukakkua tai lättyjä.
Sekin tarkoittaa, että minä teen. OLen joskus sanonut, että voitaisiin, tee vaan.
Mutta se ei käynyt kun mun olisi pitänyt tehdä.
Tänäänkin soitti ja kysyi voiko tulla. sanoin ihan suoraan että et voi.
Seuraavaksi sanon, että voit tulla jos tuot omat eväät.
En saatana jaksa.
Siis, mä antaisin kyllä syödä sitä ruokaa mitä meillä on.
Mutta kun tämä tulee meille, alkaa vinkua, että nälkä. Sitten sanon että ota siitä, siellä on hernekeittoa/kalakeittoa/lihakeittoa/ lihaperunasoselaatikkoa/melkein mitä vaan, niin ei käy sille, koska se on todella nirso.
Ainoastaan pihvit, perunamuusi, kermaperunat, kanaleikkeet, lasagne, makaronilaatikko, spagetti ja jauhelihakastike, kinkkukiusaus, pitsa sopii ruuaksi hänelle. Muu ei kelpaa.
Ei sano mitään, ei ota ruokaa. Istuu paikallaan ja kysyy, voinko tehdä leivän.
Jos sanon että joo, niin se syö sitten koko paketillisen paahtoleipää. Enkä valehtele.
Viimeksi, veti melkein paketillisen ja jyysti niitten päälle voita ja varmaan puoli pakettia juustoa.
Ja sitten ruikuttaa, "voitaisiinko" tehdä pannukakkua tai lättyjä.
Sekin tarkoittaa, että minä teen. OLen joskus sanonut, että voitaisiin, tee vaan.
Mutta se ei käynyt kun mun olisi pitänyt tehdä.
Tänäänkin soitti ja kysyi voiko tulla. sanoin ihan suoraan että et voi.
Seuraavaksi sanon, että voit tulla jos tuot omat eväät.
En saatana jaksa.