Ruokavinkkejä,kun mikään ei pysy sisällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mielikki

Aktiivinen jäsen
23.12.2004
3 893
1
36
Helsingissä tamperelaisena!=)
Näiden hoitojeni takia en ole pystynyt syömään mitään,kaikki tulee heti ylös jopa vesi välillä,oon laihtunut hirveesti ja hyvä että pysyn pystyssä,kaikkea olen kokeillut mutta ei mikään pysy 5minuuttia sisällä!!Kieli on rakkuloilla,mikä vaikuttaa makuun jne.
Tänään kuitenkin sain syötyä lihalientä puolilitraa ja pysyi sisällä,mietin josko pikkuhiljaa sekottelisin joukkoon vähän jotain...mutta mitä???

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
eikö tuossa tilanteessa olis mahdollista saada jo ihan jotain lisäravinnevalmisteita käyttöön?

Apteekissa noita on,mutta minkäköhän makusia!!??ja hintasia?

Voih,kun on hirvee nälkä eikä mikään pysy sisällä,ärsyttävää...ja tuntuu ettei tv:stä tule muita kuin ruokaohjelmia...aarrghh!

no siis ainakin joissain sairauksissa on mahdollista saada joitakin (resepti?)valmisteita kelakorvattaviksi joten silloin ne ei kovin kalliiksi tule. ja mun lapsella oli ihan jauheina ne ja niitä pystyi sekottamaan muuhun ruokaan tai juomaan että siitä tuli vähän tuhdimpaa ravintoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Saisitko jogurttia alas? Tai kaurapuuroa?

ei mee jugurtti ja puurokin tökkii!!
Tänään yhtäkkiä muistin ton lihaliemen,kun isoäitini teki sitä mulle aina kun olin kipeenä,tosin mää tein ihan kuutiosta toisin kuin isoäiti,joka pisti ison kattilan poriseen missä oli hieman lihaa ja hermeetön luunpala ja jotain muuta..en muista mitä,mutta sitten lisäili siihen liemeen pikkuhiljaa jotain,että tuli tuhdimpaa...harmi kunnen voi hältä enää kysyä mitä,kun hän ei pysty puhuun!! :(

Yhteistyössä