Ruokia, joista kaks aikuista syö monta päivää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kasvishernari. Pussi herneitä, kaksi pussia keittojuureksia. Liota herneet ja keität kauan kasvisten ja meiramin ja valkosipulin kanssa. Jos mahdollista, hauduta leivinuunissa. Soseuta, lisää sinappi ja vähän kermaa, jos mahdollista.

Kasvissosekeitto on myös halpaa, samoin ihan purkkihernekeittokin. Ja toki muutkin keitot, kun tekee oikein reilun satsin.

Kanankoivet halpoja, ruokaa niistä, esim. kanankoivet riisipedillä. Riisipuuro myös halpaa, puurot ylipäätään muutenkin.

Saa kyllä tehdä ihan helevetin ison annoksen, jos sitä syö kaksi aikuista ihmistä monta päivää.

Ainaki pari-kolome kilua lihhaa plus muut ainesosat päälle.

kinkkukiusaus, broilerikiusaus, nakkikiusaus, tonnikalakiusaus, nakkikeitto, makkarakeitto, kesäkeitto, kalakeitto, pinaattikeitto, makaroonilaatikko, spaghetti ja jauhelihakastike.. onhan noita maailma väärällään. sitäpaitsi ei se 1e lihapullapussi ja ransikset sen kalliimpia ole ku muut.

[QUOTE="vieras";25586339]Saa kyllä tehdä ihan helevetin ison annoksen, jos sitä syö kaksi aikuista ihmistä monta päivää.

Ainaki pari-kolome kilua lihhaa plus muut ainesosat päälle.[/QUOTE]

Meillä kyllä yhdestä normaalikokoisesta lasagnesta söisi kaksi aikuista 3 päivää, ihan 400 g jauhelihaa olen sen tähän asti saanut tehtyä =)

[QUOTE="vieras";25586375]Aha, no mä syön sen verran itse päivässä.[/QUOTE]

Jösses. Jos sä teet 400 g jauhelihaa kastikkeen vaikka spagetin kanssa, niin syötkö sä senkin yksin päivässä? :D

Siis ei millään pahalla, mä oon luullut että olen suuriruokainen.

[QUOTE="vieras";25587767]No syön, ja paljon paljon muuta pitkin päivää.

Enkä ole läski, vaan ihan normaali.[/QUOTE]

Kannattaisi vähän rajoittaa tota lihansyöntiä. Todella epäterveellistä.

Yhteistyössä