RUOTSI APUA? suomentais tän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sss

Vieras
Hej

Din beställning med ordernummer: ****** har makulerats och kommer inte att skickas till dig.
Vi har försökt att expediera din beställning men tyvärr så har den inte gått att slutföra.

Detta kan bero på att transaktionen misslyckats på grund av att det inte har funnits täckning på kontot.
Det kan även bero på tillfälligt systemfel eller att du valt att avbryta din beställning utan att betalning skett.

Om du betalat med kreditkort kommer reservationen automatiskt att släppas.
Har du använt direktbetalning via bank kommer pengarna att sättas tillbaka på ditt konto.

Har du frågor är du välkommen att kontakta kundtjänst via mail på kundtjanstse@lindex.com eller via telefon 020-570 580 ( telefontid 09.30 - 17.00 måndag - fredag )

Tilauksesi on peruttu, maksua ei olla saatu joko koska tilillä ei ole ollut katetta tai koska olet itse perunut maksun. Syy voi myös olla tilapäisessä käyttöjärjestelmän häiriössä. Rahat palautetaan.

(näin tiivistetysti)

Jotain teidän tilauksestanne nymerolla *** jotain ja ei ole lähetetty teille. Olemme unohtaneet(?) kuljettaa tilauksenne mutta pahoittelemme että ette ole jotain. Miellä on ollut epäonnea kuljetuksen kanssa (?)

Sit on siitä jos maksaisi luottokortilla se mene katevaraukseen automaattisesti ja jotain vielä.

Ei pelitä aivot tähän aikaan kunnolla ja sanakirjaa ei viitsi käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tilauksesi on peruttu, maksua ei olla saatu joko koska tilillä ei ole ollut katetta tai koska olet itse perunut maksun. Syy voi myös olla tilapäisessä käyttöjärjestelmän häiriössä. Rahat palautetaan.

(näin tiivistetysti)

Paprempi ja paikkansapitävämpi kuin minun. Jollain ne aivot vielä toimii :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

(näin tiivistetysti)

Paprempi ja paikkansapitävämpi kuin minun. Jollain ne aivot vielä toimii :)
Helppoahan se on omaa äidinkieltään...

http://translate.google.fi/#
Google käänsi:
Moi

Tilauksesi tilausnumero: ****** on tuhottu ja ei lähetetä sinulle.
Olemme yrittäneet käsitellä tilauksesi, mutta valitettavasti se ei mennyt loppuun.

Tämä voi johtua siitä, kauppa epäonnistui, koska siellä on kattavuuden tilille.
Se voi johtua myös tilapäinen vian tai valitsemasi peruuttaa tilauksen ilman maksua.

Jos olet maksanut luottokortilla varauksen automaattisesti vapautetaan.
Oletko käyttänyt suoraveloitusta pankin kautta rahat palautetaan tilillesi.

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa kundtjanstse@lindex.com tai puhelimitse 020-570580 (puhelin tuntia 09:30 ja 17:00 ma - pe)

Yhteistyössä