Ruotsin laivoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CuriousOne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

CuriousOne

Vieras
Olen löytänyt ihanan miehen, jonka kanssa viihdyn hyvin. Hän oli aikanaan hieman naistenmiehen maineessa, mutta sanoo rauhoittuneensa. Mies on töissä IT-alalla, ja hänellä on työpaikan puolesta aika usein kursseja ja koulutuksia mm. Ruotsin laivoilla. Koulutuksen jälkeen illanvietot ovat aika juomisvoittoisia, ja mies kyllä juo melko paljon silloin kun juo.

En itse ole juuri käynyt risteilyillä, koska minua ahdistaa se kaikki kännäys. Jotkut ystäväni taas käyvät, ja minulla on muutama sellainen joka myöntää sekoilleensa laivalla, vaikka onkin varattu.

Mitä mieltä olette: kuinka suuri riski sekoiluihin on risteilyillä, etenkin juomaporukoissa? Minkälaista se meno ylipäätään on risteilyillä?

Minusta mies on uskollisen oloinen. Mutta jotenkin minulla on tunne, että alkoholin vaikutuksen alaisena hän saattaisi sekoilla, etenkin jos on tullut reippaammin ryypättyä.

Ei pysty sanomaan mikä on riskiprosentti MUTTA kirjoituksestasi päätellen se voi olla melko korkea jos hän on ollut naistenmies ja jos väkevä maistuu. Se että on "uskollisen oloinen" eli vielä takaa mitään, valitettavasti. Niin minunkin mieheni on sellainen mutta kännissä tarjoaa itseään jopa kaverinsa vaimolle...

Alkuperäinen kirjoittaja Wanha Täti:
Ei pysty sanomaan mikä on riskiprosentti MUTTA kirjoituksestasi päätellen se voi olla melko korkea jos hän on ollut naistenmies ja jos väkevä maistuu. Se että on "uskollisen oloinen" eli vielä takaa mitään, valitettavasti. Niin minunkin mieheni on sellainen mutta kännissä tarjoaa itseään jopa kaverinsa vaimolle...

Mmm...en kuitenkaan viitsisi häntä tenttailla, kun ne kurssit on kuitenkin työhön kuuluvaa. Hän on ollut kaikin puolin hyvä mies, kohtelee minua hyvin, mutta hän on kyllä vapaana ollessaan saanut maineen. Elikkä kun on seurustellut, on vakavissaan, mutta vapaana miehenä hurjistellut.

Eniten mietinkin sitä alkoa. Koska sen vaikutuksen alaisena kaikki systeemit muuttuvat, ihmisen arvostelukyky hälvenee. Hän kyllä juo reippaasti kun juo. Minua inhottaa se krapulainen olemus kun hän tulee reissulta.

En oikein tiiä...

Alkuperäinen kirjoittaja CuriousOne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wanha Täti:

Mmm...en kuitenkaan viitsisi häntä tenttailla, kun ne kurssit on kuitenkin työhön kuuluvaa. Hän on ollut kaikin puolin hyvä mies, kohtelee minua hyvin, mutta hän on kyllä vapaana ollessaan saanut maineen. Elikkä kun on seurustellut, on vakavissaan, mutta vapaana miehenä hurjistellut.

Eniten mietinkin sitä alkoa. Koska sen vaikutuksen alaisena kaikki systeemit muuttuvat, ihmisen arvostelukyky hälvenee. Hän kyllä juo reippaasti kun juo. Minua inhottaa se krapulainen olemus kun hän tulee reissulta.

En oikein tiiä...

Suosittelen lukemaan Ellit/Avioeropalstalta viestiketjun, jossa käsitellään alko-ongelmaa.

Mitä ?!! Käyks joku vielä jossain laivaristeilyllä ihan vapaaehtoisesti, siis niin, että ei ole menossa paikasta A paikkaan B ja joutuu siihen siirtymiseen käyttämään laivaa.

Meillä oli kurssin päättärit laivalla.
Siellä oli ihan hulvaton meno. Kurssin vetäjä mies, pani ainakin kolmea kurssin naista. Yhtäkin lunttua siinä hytin ulkopuolella kokolattiamatolla. Toista se pani hytissä, vaikka siellä oli kolme muuta naista. Kyseli vaan, kenenkä vuoro seuraavaksi. Se olis varmaan pannu kaikki, jos olis annettu.

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Ei laivat ole enää mitään porauslauttoja, olisin huolissani, jos mies viihtyisi lapissa.

Oikeastaan voisi sanoa että laivat ovat juuri jonkin sortin "porauslauttoja".
Joskin samaa voi sanoa lapin kutupaikoista!!

Ei noissa laivoissa mitään erikoista tapahdu ikinä, kaikki haluaa vain liiotella ja jos ne jonkun naisen sänkyyn saa niin useinmiten nainen on kännissä ja ulkonäkö naisella ihan p******* elikkä,orka sellainen... +D

Yhteistyössä