Ruotsissa riehuu koronan lisäksi toinenkin pandemia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
VERKKOUUTISET:

Ulf Kristersson: Ruotsilla on toinenkin pandemia
SIINA EKBERG | 24.08.2020 | 15:59- päivitetty 24.08.2020 | 16:05
Puoluejohtaja arvostelee Ruotsin hallitusta väkivaltaongelman huonosta hoitamisesta.
Ruotsin maltillisen kokoomuksen puheenjohtaja Ulf Kristersson vaatii toimia maata riepottelevan jengiväkivallan lopettamiseksi. Hän sanoo videoidussa kesäpuheessaan olevan selvää, että Ruotsi on menossa väärään suuntaan.
− Paljon siitä, mikä maassamme on hyvää, on peittynyt pahalla, Kristersson sanoo.
Hän kutsuu tappavaa väkivaltaa Ruotsin toiseksi pandemiaksi ja jengirikollisia Ruotsin sisäisiksi terroristeiksi.
− He eivät ole tavallisia rikollisia. Te tappavat lapsia ja aiheuttavat kauhua kokonaisilla asuinalueilla.
Kristersson arvostelee rajusti Stefan Löfvenin (sd.) hallitusta ja sanoo sen ”välittävän enemmän itse vallasta kuin siitä, mihin hallitusvaltaa pitäisi käyttää”. Kristerssonin mielestä järjestäytynyt rikollisuus on suurempi uhka Ruotsille kuin on ymmärretty.
− Hallitus ei osoita suuntaa tai tee konkreettisia ehdotuksia ongelmien ratkaisemiseksi, Kristersson sanoo.
Järkytys ja keskustelu jengiväkivallasta Ruotsissa leimahtivat elokuun alussa, kun 12-vuotias tyttö ammuttiin kuoliaaksi. Hän sai osuman huoltoasemalla ohi ajaneesta autosta.
Kristerssonin kesäpuhe on katsottavissa kokonaisuudessaan tämän linkin takaa.

Ruotsin kokkareet heränneet todellisuuteen, uskaltavat vihdoin ottaa laput silmiltään ja avata suunsa. Muuttumassa siis Ruåtsin phärssuiksi :sneaky:

Heja sweducoccareet (y)

Ruotsin rikollisuus on noussut KOKO EU:n korkeimmaksi, miksiköhän.

Missä linkki tähän?

Itse olen kyllä kuullut kauheasti mouhoamista Ruotsin kamalasta tilanteesta, mutta en kyllä ole siellä käydessäni havainnut oikeastaan mitään. Uskon kyllä, että tilanne on pikkasen eri jossain tietyssä lähiössä, mutta siitä huolimatta tuntuu että tässä aika paljon liioitellaan.

Eli jos olisi laittaa jotain LUOTETTAVAA tilastoa, niin mielellä näkisin kyllä.

Uusimmat

Yhteistyössä