Rupean sit täyttämään asuntohakemusta,nyt se yhteiselämä sit oikeesti loppuukin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mies saanu monta tilaisuutta.Tilanne se et on äärettömän välinpitämätön meijän suhteen ja perheen suhteen.Viikot reissushommissa,ei soita ei txtaa kuulumisia ja viikonloput jätkien kanssa veneilemässä ja ei usein ilmota itestään mitn.Tulee humalassa kotiin.
Olen puhunu ei halua missään nimessä erota,asiat kuulemma muuttuu paremmaksi.Ai miten kun hän ei enää edes yritä panostaa meihin?!

Olen kahestaan lapsen kanssa kotona kun mies huitelee kavereiden kanssa.Kotona ei huomioi lasta eikä mua mitenkään.Käy vaan nukkumassa.Seksiä on mutta muuta läheisyyttä ei.Ja tätä olen kattonut nyt aika pitkään,haluan lähtä kun hän ei yritä enää. Haaveilee uudesta talosta,mutta miksi jättää asiat retuperälle????ihan kun mua ei ois,elää jossain sitten kun maailmassa! Muilla tälläistä?

No jokatapauksessa olen katsonut asuntoja vähän isommalta paikkakunnalta ja mietin et nyt lähetän hakemuksen.Onko tämä nyt tässä?

olen elänyt poikani kanssa täysin samanlaisessa tilanteessa, kuin sinä nyt....itse katselin tilannetta aivan liian kauan ( 7.v) ennen, kuin suostuin antamaan itselleni luvan lähteä tilanteesta pois.

Sen sanon ihan suoraan, että tilanteesta irtautuminen oli elämäni paras päätös.
Pärjäsin poikani kanssa yksin reilun 3 vuotta ja nyt olen onnellisesti kihloissa uuden mieheni kanssa, talo ostettu ja nyt odottelemme, koska poikani mahdollisesti saisi sisaruksen.

Älä enää kiusaa itseäsi ja hermojasi.

olen elänyt poikani kanssa täysin samanlaisessa tilanteessa, kuin sinä nyt....itse katselin tilannetta aivan liian kauan ( 7.v) ennen, kuin suostuin antamaan itselleni luvan lähteä tilanteesta pois.

Sen sanon ihan suoraan, että tilanteesta irtautuminen oli elämäni paras päätös.
Pärjäsin poikani kanssa yksin reilun 3 vuotta ja nyt olen onnellisesti kihloissa uuden mieheni kanssa, talo ostettu ja nyt odottelemme, koska poikani mahdollisesti saisi sisaruksen.

Älä enää kiusaa itseäsi ja hermojasi.

Yhteistyössä