Rupee menemään hermot ton miehen reissaamiseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinaA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiinaA

Vieras
Ukolla ollut aina suht paljon työreissuja suomessa ja ulkomailla.
Nyt tuli toiSSA PÄIVÄNÄ firman palkkiomatkalta etelästä, jossa oli 11 päivää. Firma makso kaikki, lennot, majoituksen ja ruuat.
Sunnuntaina lähtee taas ulkomaan reissulle, tulee keskiviikkoyönä, torstaina-perjantaina pikkujoulu, majoittuvat tossa 50km päässä hotellissa. Sit taas seuraavalla viikolla ke-pe ulkomailla, tulee pe-la välisenä yönä. Lauantaina sit pojilla synttärit ja sinne tulossa vajaa 20 ihmistä. Nää synttärit jo kertaalleen siirretty miehen metsästysharrastuksen takia tohon ajankohtaan. Itse käyn päivisin töissä ja nyt sit perkele pitäis yksin siivota ja kokata synttäreille.
Taidan perua koko helvetin syntymäpäivät............ei siitä ukosta kyllä kotona ollessakaan ole yhtään mitään hyötyä. Ei ikinä hoida lapsia, kuskaa eikä hae tarhasta ja mulle jää aina kaikki kotityöt ja siivoaminen. Mies viimeks imuroinut aika tasa 2v sitten.

Ei ne kaikki muutkaan miehet ole mitään siivoushulluja. Me on asuttu nykyisessä talossa kohta 10 vuotta enkä ole imuroinut vielä kertaakaan. Pyykkiä en ole pessyt pariin kymmeneen vuoteen.

Työmatkoja mulla tosin ei juurikaan ole.

Ei ne kaikki muutkaan miehet ole mitään siivoushulluja. Me on asuttu nykyisessä talossa kohta 10 vuotta enkä ole imuroinut vielä kertaakaan. Pyykkiä en ole pessyt pariin kymmeneen vuoteen.

Työmatkoja mulla tosin ei juurikaan ole.

Meillä mä (nainen) en ole imuroinut varmaan kuin alle 5 kertaa viimeiseen kahteen vuoteen! Mies alkoi hoitaa sen homman mun raskausaikana ja jatkaa edelleen. Tiskaa myös (eikä halua edes astianpesukonetta meille!!). Ja ei tosiaankaan ole tossun alla eikä mikään nössykkä, jos joku niin epäilee.

luulisi että haluaisi olla lastensakin kanssa kun on kerta perheen perustanut.
kurja juttu.mie en kattelis noin paljon poisolevaa puolisoa.

Tiedätkö, että aina ei voi valita lähteekö työreissulle vai eikö lähde. Siinä ei paljon haluamista kysellä.
Ehkä ap:n mies on turhan paljon poissa kotoa, mutta se on monessa perheessä ihan elävää elämää että vanhemman työhön kuuluu paljon pakollista matkustamista.

Tiedätkö, että aina ei voi valita lähteekö työreissulle vai eikö lähde. Siinä ei paljon haluamista kysellä.
Ehkä ap:n mies on turhan paljon poissa kotoa, mutta se on monessa perheessä ihan elävää elämää että vanhemman työhön kuuluu paljon pakollista matkustamista.

tiedän. mun mies on reissutyössä ollut 90% yhdessäoloajastamme.
mutta ap:n mies tuntuu reissaavan PALKKIOmatkoilla, pikkujouluissa yms ns vapaaehtoisissa menoissa työmatkojen päälle. minusta se on kurjaa.että ei voi niistäkään karsia.

tiedän. mun mies on reissutyössä ollut 90% yhdessäoloajastamme.
mutta ap:n mies tuntuu reissaavan PALKKIOmatkoilla, pikkujouluissa yms ns vapaaehtoisissa menoissa työmatkojen päälle. minusta se on kurjaa.että ei voi niistäkään karsia.

Toi palkkiomatka mun mielestäni oli vielä ok, mutta vit..aa noi ylimääräiset menot. Metsästykset, jääkiekkomatsit, pikkujoulut ym.
Mutsinsa sanoo, että hyvä, että saa välillä rentoutua ja levätä. Entäs mun oma vapaa-aika? Taitaa jäädä päiväkodin oven ja työmatkan välille, muulloin ei oo omaa aikaa mulla.

[QUOTE="tiina";22537317]Toi palkkiomatka mun mielestäni oli vielä ok, mutta vit..aa noi ylimääräiset menot. Metsästykset, jääkiekkomatsit, pikkujoulut ym.
Mutsinsa sanoo, että hyvä, että saa välillä rentoutua ja levätä. Entäs mun oma vapaa-aika? Taitaa jäädä päiväkodin oven ja työmatkan välille, muulloin ei oo omaa aikaa mulla.[/QUOTE]

jepjep. nyt vaan sitten miehen kanssa alas istumaan ja juttelemaan. eihän se ole kellekään pidemmänpäälle hyväksi, että toinen menee pää kolmantena jalkana ja toinen taas juurtuu sinne kotiin.
eiköhän se siitä ala selkiytyä kun saatte asiat jutskailtua ja mies toivottavasti kokee AHAA-elämyksen :)

teillä näyttää olevan sama meininki kuin meillä yleensä et lasten isä 90% kaikesta ajasta poissa perhe-elämästä! meillä-kin on se metsästysharrastus vienyt iskän mennessään... mut on paljon muutaki. työt, ylityöt ja tuntuu olevan myös naisten mies... harrasta siis myös "naisten metsästystä."
toivottavasti sun miehellä ei oo mitään nais kuvioita menossa kun sitä ei tunnu koti asiat kiinnostavan! ootko epäillyt mitään sellasta...?

No kun on kerran noin paljon reissuja niin on varaa palkata myös lapsenvahti, yksinkertaista mutta jollekin naispuolisélle ihmiselle aika ylivoimainen tehtävä. Meillä miehellä on vuodessa noin 160-200 matkapäivää ja en minä vaadi siivoomista ja lastenhoitoa jos joskus kerkee olemaan päivän pari kotonakin.

[QUOTE="vieras";22537455]No kun on kerran noin paljon reissuja niin on varaa palkata myös lapsenvahti, yksinkertaista mutta jollekin naispuolisélle ihmiselle aika ylivoimainen tehtävä. Meillä miehellä on vuodessa noin 160-200 matkapäivää ja en minä vaadi siivoomista ja lastenhoitoa jos joskus kerkee olemaan päivän pari kotonakin.[/QUOTE]

ei mulla oo mitään siivoojia varaa alkaa palkata ja mies ei rahojaa sellaseen tuhlaa.
Mutta ei kait sekään oo oikein, että hoidan huushollin 100% yksin. Mies kuskaa kerran viikossa sit kauppaan että saa isomman satsin ostettua kerrallaan. Nyt kun oli etelämmatkallaan, laitto autonavaimet asekaappiin ja jemmas kaapin avaimen, etten sais lainata uutta autoaan.
Niin ja en ikinä oo edellisttäkää auto kolhinut, ettei siitä pitäs johtua.

Yhteistyössä