rupsahtanut äiti kaipaa vähän apua :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haamu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haamu"

Vieras
Kesäkuussa tulossa yhdet isot ylioppilasjuhlat johon minut on kutsuttu. Homma on se että oon ollut kauan kotona lasten kanssa, ollut talon rakennusta ym ja aikaa ei oo oikeen ollut saati tarvetta hirveästi kaunistautumaan. Eli nyt kun pitäis näyttää vähän paremmalta niin tuntuu että on aivan pihalla kaikesta.

Ajattelin ainakin kampaajalle mennä leikkaamaan ja värjäys/vaalennus hiuksiin.
Luultavasti kallistun tuon vaalennuksen puoleen koska vaalea sopii minulle paremmin koska olen todella kalpea, iho punoittaa helpolla ja on pisamia.
Mutta osaatteko ehkä kertoa, ehkä jopa näyttää kuvalla millaiset hiusmallit sopii pyöreälle kasvoille. tosin en kyllä oo ihan sata varma onko mun kasvot pyöreät mutta ainakin luulisin niin.

Sitten toinen ongelma on vaatteet en ollenkaan tiedä mitä pukea, kaupassakin kun jotain sovitan niin tuntuu ettei mikään näytä miltään mun yllä ja varsinkin tää muoti mikä on nyt ei sovi ollenkaan mulle. näytän halvalta lumpulta vaan :D eikä myyjätkään ole osannut mitään ehdottaa.
vartalotyypiltäni en oikein osaa sanoa olenko päärynä vai kaartio mallinen tai ehkä oon joku sekoitus molemmista. Mulla ei ole mitään hajua että millaista vaatetta mä laitan sinne... kun kierrän kaupoissa ja sovittelen niin tuntuu ettei mikään näytä mun päältä yhtään miltään.. roikkuvia rettuja kaikki vaan..

Jos olisin sinä tuolla mielialallasi, ottaisin kunnon irtioton ja menisin vaikka pariksi päiväksi Helsinkiin (yksi hotelliyö ja kaksi päivää): Rentoutuisin ja nauttisin palvelusta, varaisin ennen matkaa Stockalta tai muulta isolta tavaratalolta stailauspalvelun ja varaisin johonkin kunnon salonkiin tukka-naamaremontin. En miettisi mitä minä haluan, vaan antaisin niiden somistaa minusta ammattitaidollaan sellaisen kuin näkevät parhaaksi. Kotona sitten katsoisin, että menikö metsään ja viihdynkö jatkossakin uudessa tyylissä. Ainakin olisi kiva kaksipäiväinen!

Tai no, saatanpa sortua tuohon itsekin :)

Jos olisin sinä tuolla mielialallasi, ottaisin kunnon irtioton ja menisin vaikka pariksi päiväksi Helsinkiin (yksi hotelliyö ja kaksi päivää): Rentoutuisin ja nauttisin palvelusta, varaisin ennen matkaa Stockalta tai muulta isolta tavaratalolta stailauspalvelun ja varaisin johonkin kunnon salonkiin tukka-naamaremontin. En miettisi mitä minä haluan, vaan antaisin niiden somistaa minusta ammattitaidollaan sellaisen kuin näkevät parhaaksi. Kotona sitten katsoisin, että menikö metsään ja viihdynkö jatkossakin uudessa tyylissä. Ainakin olisi kiva kaksipäiväinen!

Tai no, saatanpa sortua tuohon itsekin :)

Mitä ihmeellistä on Helsingissä? Ai böndeltä stadiin vai?

Ei se aina niin helppoa oo irtaantua, mutta suosittelisin, jos ei mies mahdu pulkkaan, niin ei hotelliyö, vaan kunnon luontoreissu, niinhän ne kittilässä sanoo, ja kaikki on oikeesti vieres, koita, usko tai älä, täs on hotellit, rinteet, luonto, silmiin kantamattomuus. Kokeile ja hyvää kesää, sekä voimia sinulle.

Yhteistyössä