ruskea vuoto+rv39.VASTATKAA JOS TIEDÄTTE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli aamu 4-11 asti ollu supisteluja,alussa aika säännöllisiäkin,sitten hiipui.nyt tulee ruskehtavaa vuotoa,samanlaista kun menkkojen viimeisinä päivinä,ei verenpunaista.
mitä tää nyt meinaa?

synnärin esittees on et vereslimainen vuoto on normaalii ja sen takia ei tarv lähtee sairaalaan.mut koska sit tarvii???

Synnärille sitten kun supparit säännöllisiä eikä kotona enää jaksa kärvistellä =) Tuo tuhru vaan meinaa että kohdunsuulla tapahtuu kypsymistä. Ei ole hätää, odottele vaan vielä ja onnea matkaan sitten kun siihen vaiheeseen pääset! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Sitten kun supistuksen on sen verran kovia, että tulee äitiä ikävä! Sanoi kerran terveydenhoitaja :)

Hihii juuri näin....olin itse kuopuksesta osastolla odottelemassa supistusten alkua kun lapsivesi meni kotona ja tosiaan illalla tuskastuneena älähdin hoitajalle että josko mentäs synnytyssaliin että nyt alkaa olla isosti äitiä ikävä :D

Uskoakseni tosiaan se on sitä limatulppaa joka sieltä ulos tulee. Voit toki soittaa synnärille jos se rauhoittaa sinua mutta tosiaan jos alkaa olemaan kunnolla veristä ni sitte kipin kapin osastolle suoraan vaan.

ei sitä nyt mitenkään mahdottomasti tule,sillai kun pyyhkäisi ni oli paperil aika pali muttei sitä tuolt sillee valu.pienii suppareit tulee sillon tällön,epäsäännöllisesti.

ei tää voi ol merkki mistään istukan repeemisest tai semmosest,sillon taitaa tulla ihan oikeeta verta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei sitä nyt mitenkään mahdottomasti tule,sillai kun pyyhkäisi ni oli paperil aika pali muttei sitä tuolt sillee valu.pienii suppareit tulee sillon tällön,epäsäännöllisesti.

ei tää voi ol merkki mistään istukan repeemisest tai semmosest,sillon taitaa tulla ihan oikeeta verta?

Soita tosiaan sinne ja kysy ni rauhotut. Limatulppaa sen mun mielestä on, itellä samanlaista esikoisen kohalla. Pyyhkiessä tuli aika tavallakin sellasta limaa jossa oli pienesti rusehtavaa/punertavaa seassa. Kirkas verenvuoto on merkki siitä että jokin on vialla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos vauva liikkuu normaalisti, eikä sulla ole muita tuntemuksia kuin nuo epäsäännölliset supistukset, niin ei ole merkki istukan repeämisestä, vaan todennäköisesti se vuoto on sieltä kypsyvältä kohdunsuulta.

kun kohdunsuu kypsyy ja avutuu niin siitä voi erittyä tuollaista vuotoa. jos vuoto olisi kirkasta verta ja sitä tulisi valumalla olisi tila hälyyttävä. nyt sun ei tarvi tehdä muuta kun odottaa supistuksia tai vaihtoehtoisesti lapsivettä.. toivotaan että pääset nopsaan tositoimiin. kunpa mäkin jo pääsisin..

niin itse kans sitä mieltä että kypsymistä. :) eipä tuosta kannata huolissaan olla. jos sitten vereksi muuttuu, supistukset kovenee ja on säännöllisiä, lapsivesi menee sitten lähteä synnyttelemään. toki jos mielenrauhan haluaa jos vaivaa niin soita.
ite lähden vasta kun oven kahvaa puren! eipähän kotio lähetä enää.. :D

eiks vauvan liikkeet vähene loppuvaiheessa kun on niin ahdasta,tänään en oo pahemmin liikkeitä tuntenu mut kyl hän joka päivä liikkuu sen mitä pitää (5krt puolen tunnin aikan)
suppareita tulee edelleen epäsäännöllisesti,lähdin äipän työ ku rupes jännittämään niin pali ku mieskin töissä =) *virn*

Yhteistyössä