Ruskeaa tuhrua rv5+2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murmelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Murmelin

Jäsen
17.08.2008
471
0
16
Apuuva... yöllä tää alko, paperiin tulee pyyhittäessä, ei siteeseen saakka, mut joka kerta tullu tänää wc-käynnin yhteydessä, vaaleen ruskeeta. Pelottaa ihan sairaasti, että tässäkö tää nyt sit oli.. Onko muilla ollu tällästa, ja silti lopputuloksena tullu vauva??

:wave: Mulla oli 5+1 ja 5+6 päivinä sen verran, että siteeseenkin tuli. Itkien menin ultraan, mutta kaikki oli hyvin.. Saattoi olla niitä päiviä, jolloin normaalisti tulis menkat tai sitten joku hematooma, joka vuotaa ulos. Terve lapsi tuli.

Toivottavasti sinullakin kaikki kunnossa :hug:

:wave:

Mullakin oli saman kuuloista ruskeaa tuhrua ihan alussa muutamana päivänä niihin aikoihin kun olisi ollut menkat jos en olisi ollut raskaana. Toistui vielä yhtenä päivänä suunnilleen silloin kuin olisi tulleet seuraavat menkat. Sen jälkeen ei ole tuhrua ollut ja muutenkin raskaus edennyt normaalisti. Neuvola ja puskaradio ovat informoineet että tuhruttelu on hyvinkin yleistä ja ollessaan tosiaan vain tuhrua, ei kunnon verta, vaaratonta.
Olin myös alkuraskauden ultrassa, jota suosittelen lämpimästi! :)

Onnea odotukseen! :hug:

toivoo salmis ja massu 13+4

Mulla esikoisesta pariinkin ottesees tullut tuhrua ja terve poika syntyi.Nelosesta oli rv6 tuhrua ja terve poika syntyi.Tässä raskaudessa rv 4 ja rv 6 tuhrua myös.
toivottavasti kaikki Murmelin on kunnossa.

Mulla oli viime raskaudessa tuhrua 6+ ja ultrassa seuraavalla viikolla alkio oli viikon pienempi kuin piti. Uudestaan tuhrua tuli sitten 9+6, joka muuttui lopulta veriseksi ja ultrassa todettiin alkion olevan edelleen kokoa 6+ eikä sydän enää sykkinyt. Kesken siis meni.

Tässä raskaudessa tuhrua tuli taas 9+6, mutta ultrassa oli eläväinen, viikkoja kooltaan vastaava sikiö. Tuhruttelua jatkui reilun viikon ja nyt mennään 29+0 ja kaikki kunnossa.

Eli mulla kokemusta niin harmittomasta kuin harmillisestakin tuhrusta.

Suurella todennäköisyydellä kaikki kuitenkin on varmasti sinulla hyvin tuhrusta huolimatta!

Kiitos kaikille rohkaisevista kertomuksista :heart:

tuhruttelu loppui eilen illalla, tänään vaan erittäin runsasta valkkaria. Rinnat kipeyty taas entisestään,, jospa tuo olisi ollut jotain hormonaalista tuhruttelua.

Alkuraskauden ultran olen varannut viikolle 7+2, se oli oikein gyneni kehoitus, koska tämä rakas vauveli on saatu aikaan clomifen-hoidolla, ja siitä alkaneissa raskauksissa on kai suositeltavaa käydä aina alkuraskauden ultrassa. kaks viikkoa pitäis siihen kärvistellä vielä, toivottavasti ilman tunruja :)

:wave: :wave:

Mullakin oli tuollasta tuhrua vajaat rv 6 aikaan. Nyt mennään jo rv 37, joten melko vaaraton vuoto taisi olla kyseessä. Taustalla oli 2 alkion siirto, josta toinen lähti kehittymään. En tiedä, liittyikö tuo tuhru jotenkin siihen toiseen alkioon, mutta mahdollista se on.

Mullakin oli tuhrua ja ihan kirkasta vertakin jopa viikon verran rv 8 ja tuhrutteli sillon tällön. Kävin äitiyspolilla ja kaikki oli hyvin, ainoa että istukka oli sillon kohdunsuulla jonka vuoksi ilmeisesti vuoto, istukka onneksi siirtyi kuten aika usein käy ja nyt 35+4 menossa.

Mä oon vähän tuhrutellut, mutta neuvolassa laittoivat kiinnittymisvuodon piikkiin. Sais kuitenkin jo loppua. Oon vähän huolissani vaikka oon monelta taholta kuullut olevan normaalia. Perhesuunnittelun sivuilla sanotaa et 1/3 naisista on alkuraskauden vuotoa. Neuvolassa sanottiin et niin kauan kun vuoto ei oo runsasta, kirkasta eikä oo kipuja niin kaikki ois hyvin. Mulla alko kans se viikoilla 5 plus 3.

Minulla on tullut kahdessa onnistuneessa raskaudessa ruskeata tuhrua noin viikolla 6. Kesti ehkä viikon päivät. Kävin ultrassakin eikä siellä mitään ongelmaa ollut. Kaksi pojanviikaria täällä juoksentelee tuhruista huolimatta :D . Toivottavasti kaikkien muidenkin tuhrut ovat yhtä harmittomia.

mulla tuli rv 5+ jotain ihan kirkasta verta lorahtamalla (seksin yhteydessä) nyt rv 29+4 ja vauva voi hyvin. Limakalvot on herkillä raskausaikana, verenvuoto on loppujen lopuksi aika yleistäkin, varsinkin tuo tuhru.
Toivottavasti jää vaan tuhruksi :hug:

Mulla tuli kans ruskeaa tuhrua alussa, muistaakseni rv 6+. Oli kyllä välillä ihan kirkkaan punaistakin. Tuli vain pyyhkiessä ja muutaman kerran pikkuhousun suojaan pieni läntti. Olin varma, että tuomio tuli. :( Käytiin sitten yksityisellä ultrassa ja kaikki olikin hyvin! Pieni sydän pomppaili. :heart: Ja samana päivänä, kun ultrassa käytiin niin vuoto loppui kuin seinään. Meilläkin tämä clomivauva. =) Tsemppiä sulle Murmelin!

Tinttu & Tirpukka 31+6

Kiitos tsempeistä Tinttu :heart: Tosta mun kirjotuksesta on nyt pari viikkoa, tuhrua tuli taas viikolla 6+3 yhden päivän ja eilen varhaisultrassa 7+1 pieni ihmisen alku ja pompottava syke :heart: eli ainakin toistaiseksi tuhruilu oli vaaratonta =)

Hieno juttu, Murmelin! =) Muistan kyllä miten onnellinen itse olin, kun ultrassa käytiin tuhruilun takia ja pieni syke löytyi, vaikka olin varautunut pahimpaan. Hyvää jatkoa ja tsemppiä masun kasvatteluun! :heart:

Yhteistyössä