Ruskeaa vuotoa alapäästä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon tosiaan käyttänyt rubira -merkkisiä epillereitä jonkun 5-6kk jonka jälkeen pidin 1-2kk tauon koska olin lopettamassa niitä, päädyinkin jatkamaan ja nyt vajaa 2vk tullu käytettyä niitä menkkojen alusta lähtien, ja menkat kyllä loppui, siinä tais olla yks päivä välissä kun ei tullut mitään ja siitä eteenpäin 6 päivää tällähetkellä niin vuotanut sellasta ruskeeta mönjää? Alapää tässä muutamana päivänä kutissut vähäsen mutta mitään muuta ei oo ollut. Oon vaihtamassa pillerimerkkiä tässä asap kun lääkäristä soitetaan ja uusi resepti sovittua. Rubira merkkisistä pillereistä mulle tuli ihottumaa minkä takia oon siis vaihtamassa nyt merkkiä. Onko tää ruskea vuoto jotain noihin pillereihin liittyvää, et esim liian korkea hormonitaso(?) tai se että alotin ne uusiksi vasta? Voiko se olla jotain vakavampaa, poikaystävän kanssa oltu 2 vuotta jo yhdessä kummallakaan oo ollut mitään alapäätauteja tai sukupuolitauteja, entiiä mistä tää vois johtua.. Vähän stressaa et siel ois joku tauti, mut ajattelin oottaa siihen että kohta kun oon syönyt laatan loppuun vaihdan merkkiä, et jos se silloin viimeistään loppuis. Yritin etsiä netistä vastausta mutta suurinosa näistä keskusteluista oli vuodelta 2012, ja missään ei oikeen tuntunut olevan vastausta tälle. APUA
 
vierailija
Vaikuttaa lähinnä tiputteluvuodolta. Aika yleistä kun aloittaa pillerit, kierukan, laastarin jne. Vaiva häviää yleensä muutamassa viikossa tai kuukaudessa. Jos vuoto muuttuu runsaasti veriseksi ja sisältää hyytymiä niin lääke/tuote ei sovi.
 

Yhteistyössä