Karsinogeenistä akryyliamidia muuten syntyy molemmin tavoin.
Vaalea kastike on ehdoton, jos terveellistä haluaa.
Vaalea kastike on ehdoton, jos terveellistä haluaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:38 Apuja kirjoitti:Mies alkoi tekemään "ruskeaa kastiketta". Paistoi pelkkää jauhoa paistinpannulla. Ja siitä muka pitäis kastike syntyä. Ei uskonut että se tehdään niin että rasvaa ja jauhoa ruskistetaan, kuulema ihan äitinsä opettanut että jauhoa kärytellään ja lisätään vettä!!!![]()
Sanokaas nyt mulle että pitääkö muka paikkansa että jauhoa polttamalla ja vedellä tulisi kastiketta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:42 RouvaRajatapaus kirjoitti:\Jep. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 11:41 vicy kirjoitti:kyllä saa kastikkeen vain jauhoja ruskistamalla!! Pitää vaan muistaa lisätä kuuma vesi ettei tule paakkuja!!!