Hae Anna.fi-sivustolta

Rusketus äkkiä =)

Viestiketju osiossa 'Rantalomat' , käynnistäjänä Vinkkejä kiitos!, 21.09.2005.

1. Vinkkejä kiitos! Vierailija

Kertokaa vinkkejä... mulla mahollisuus olla vaan viikko etelässä, ku en saa lomaa enempää.
    Voiks tossa ajassa saada hyvän rusketuksen nopeesti? Mä en yleensä rusketu helposti, mutt voisko jo täällä tehä ennen lähtöä jotai sen hyväks, ett ruskettuis etelässä? esim. pitäskö käydä solariumis ennen matkaa? Vai syödä porkkanaa... tai niitä ""aurinkokapseleita"" tai jotai?

Kertokaa please vinkkejä mulle!

2. Maalari Vierailija

Rasselia ja ruskeeta Valttia, se on siinä!

3. vivi Vierailija

Mä arvasin, ett tällanen vinkki tulee, ku en laittanu viestiin, etten haluu maalia ... enkä myöskää spray-rusketusta. Se kun ei kestä.

ja toi maali tahtoo ihosta halkeilla.... eikä se sit oo enää hyvän näkönen...

4. Neuvonantaja Vierailija

Voisitko vivi hiukan ensin kuvailla itseäsi - noin päällinpuolisesti. Näin meidän olisi helpompi neuvoa Sinua?

5. Maalari Vierailija

Valtti ei ole maalia vaan kyllästysainetta, joka painuu puun huokoseen. Voi ehkä aiheuttaa iho-oireita ja tuoksu karkottaa myös itikat.

6. Vivi Vierailija

anteeks tyhmyyteni :)

mut mä en oo puuta... vaiks sun mielestä taidan vaikuttaa puupäältä (mut sekin on silti nahan ja hiusten peittämä) eikä taida valtti nahalle käydä.

Oisit mieluummin ehdottanu värillistä nahanhoitoainetta... seki ois ollu omaperäsempää ku toi...

7. K-kauppias Vierailija

Osta tummaa mönjää ja maalaa ittes!

8. viville Vierailija

Pysy sitten pahannäköisenä, hyvää susta ei tuu! Ongelma on ns. laajempi blondipropleema!

9. Vivi Vierailija

En oo väittänykään olevani hyvännäkönen.... enkä ees hyvä... enkä kuvittele tulevani yhtään paremmaks, vaikka saisin kunnon rusketuksen
    ja jos se sua kiinnostaa, ni mä oon brunetti... en blondi

10. blondi Vierailija

Moi Vivi! Kyllä se viikon rusketus on mahdollista. Olimme elo-syyskuun vaihteessa Alanyassa. Aurinkokapselit on ok, niiden popsiminen kai kannattaa aloittaa 1-2 vkoa ennen reissua ja jatkaa loman ajankin. Porkkanatkin on nyt parhaimmillaan ! Käytä öljypohjaisia aurinkorasvoja, kertoimia on niissäkin useita. Suomesta en löytänyt elokuun lopulla kovin hyvää aurinkorasvavalikoimaa, mutta paikan päällä Alanyassa niitä oli senkin edestä. Bergasol 4 öljypohjainen, lupaa rusketusta sukkelammin, sitä saanee apteekista. Mukavaa matkaa, nauti auringosta ja unohda nää palstojen hönöt.

11. Kouros Vierailija

Voisit kyllä kuvailla itseäsi hieman enemmän. Olisi silloin helpompi HAHMOTTAA, miltä näytät RUSKEANA. Kerroppa alkuun vaikka strategiset mittasi!

12. vinkki Vierailija

Bergasol on hyvä aurinkovoide -> ruskettuu ja silti on kertoimia. Edullisimmin löydät sitä mennessäsi lentokentältä. Syö karoteenitabuja myös jo ennen matkaa kuten joku neuvoikin. Vividat ovat ainakin hyviä.
    Hauskaa matkaa. Ehtii sitä viikossakin paljon tehdä ja aurinkoa saada :)

13. kyllä ruskettuu Vierailija

Etelässä myyvät tosi hyviä karotiiniöljyjä ja voiteita, taatusti ruskettuu on vaan vähän suojakertoimia joten kannattaa olla tarkkana ettei polta ihoaan! Vähän on suttaavaista, mutta niin hyvää vauhtia antaa rusketukselle.
    Viikko on ihan hyvä aika, oikein hyvää lomaa!

14. itseruskettavaa Vierailija

Heitä alle vaan itseruskettavaa, tulee heti alkuun paljon parempi olo kun ei ole rannalla kuin mikäkin olmi. Mä vedän noin viikon verran noita voiteita kroppaani ennen etelänmatkoja. On todella kiva pärtsäillä perillä jo hieman ruskettuneena.

15. Ruskettumaan Vierailija

Kohta rusektuslomalle viikoksi. Aina on onnistunut lokakuussa upean rusketuksen saanti, kun paikan valitsee oikein ja pohjaa on vielä olemassa.

16. Lobe Vierailija

Kipaiseppas sitä ennen suomenkielen kursseille.

17. Meelia Vierailija

ruksetuslomalle......hah-haa !!!!!!!!!!!!!!!!

18. ap:lle Vierailija

eiks Suomessa just ollu kesä. Missä ne pohjat on. Eiks Sulla muka ollu aikaa ottaa kunnon pohjia 5:n kuukauden aikana.
    Niin, mut silloin kukaan ei huomaa et on ollu ulkomailla. Kukaan ei kysy.
    Älä välitä tästä, yritän olla vitsikäs. Mut siitä on vitsit vähissä jos poltat itses noin ahnaalla aurinko-ajattelulla. Ole varovainen. Itsekin olen joskus ollu nuori ja silloin oli pakko saada rusketus, et joku edes kysyis -missäs oot ollu- Enää se ei oo tärkeetä. Itseasiassa totuus on se, ettei enää pysty oleen auringossa. Varjo on IN

19. pohja Vierailija

Pohjaa on, saatu sekä Suomesta että muualta. Ensi viikolla näkee mitä tulee lisää Välimeren maisemassa.

20. KK Vierailija

21. mkk Vierailija

ja sun gardenhan se oli ..

22. Täti3 Vierailija

Muistakaapa että ""rusketustaipumus"" on geeneissä. Toiset eivät rusketu millään konstilla ja toiset enemmän tai vähemmän. Ruskettuminen on ihon suojamekanismi. Väkisellä ei väriä ihoon saa.

23. henkilö Vierailija

Ruskettuminen riippuu siitä minkä verran on pigmenttiä ja miten lähellä ihon pintaa se on.

24. Hlios Vierailija

Olipa taas kommentti !!!!!!!!! Osoitteen tuntevat kaikki.

25. ??? Vierailija

Hanupelle päivystää, säälittävä otus. Vaihda vaipat, please.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri