Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Onko ruualla vaihto/ palautus oikeutta?? Kyseessä avaamaton limukka sikspäk.... KOkematon palvelia osti pikku päälle sokeri limukkaa---->>Vaihtaisin lightiin??
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Onko ruualla vaihto/ palautus oikeutta?? Kyseessä avaamaton limukka sikspäk.... KOkematon palvelia osti pikku päälle sokeri limukkaa---->>Vaihtaisin lightiin??
Eikä lightlimu ole pahempi paha niiden aspartaami ja tauriini makeutuksien vuoksi?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Onko ruualla vaihto/ palautus oikeutta?? Kyseessä avaamaton limukka sikspäk.... KOkematon palvelia osti pikku päälle sokeri limukkaa---->>Vaihtaisin lightiin??
Soita kauppaan ja kysy. En usko.
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Onko ruualla vaihto/ palautus oikeutta?? Kyseessä avaamaton limukka sikspäk.... KOkematon palvelia osti pikku päälle sokeri limukkaa---->>Vaihtaisin lightiin??
+ ukko ei lainaa omaansa------------>>Pelkää että soitan viihde linjalle?? VOitko itte soittaa kauppaan itteni puolesta............
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Onko ruualla vaihto/ palautus oikeutta?? Kyseessä avaamaton limukka sikspäk.... KOkematon palvelia osti pikku päälle sokeri limukkaa---->>Vaihtaisin lightiin??
+ ukko ei lainaa omaansa------------>>Pelkää että soitan viihde linjalle?? VOitko itte soittaa kauppaan itteni puolesta............
Sorry, en voi. Juokaa vaan se sokerilimukka ja ensi kerralla ostatte sitä toista?
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Onko ruualla vaihto/ palautus oikeutta?? Kyseessä avaamaton limukka sikspäk.... KOkematon palvelia osti pikku päälle sokeri limukkaa---->>Vaihtaisin lightiin??
Sorry, en voi. Juokaa vaan se sokerilimukka ja ensi kerralla ostatte sitä toista?
KIitti mulle riitti taas ihmisten ymmärys + myötä tunto???
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Jaa...no. Kysymällähän se selviää. Tai myy vaikka naapurille ne sokerilimukat, jos et muuta keksi. :saint: