Ruuanlaitosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marmatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marmatus

Vieras
Tätä palstaa jonkin aikaa seuranneena olen huomioinut että suurin osa täällä "pyörivistä" ovat oikeita himokokkaajia. Hieno piirre ihmisessä kylläkin mutta mua ruuanlaitto ei nappaa kyllä yhtään. Teen toki päivittäin perheelle ruuan, mutta on se mulle niin punanen vaate et oksat pois! Tenavat ja ukko kyllä kehuu mun ruokia, että ei ole kiinni siitä etten osais, ei vaan nappaa.
Yritänkin aina tehdä kerralla niin ison annoksen et sitä syödään sitten 2-3 pvää.

Leivon pari kertaa kuussa, lähinnä muffinsseja ja mokkapaloja,muuta en ole uskaltanu edes kokeilla.

Mä tykkään kyllä kokata tai lähinnä kokeilla kaikkea uutta, mutta vain rauhassa ja ajankanssa. Töissä kun oon viikolla niin teen yleensä la ja su sen verran ruokaa ettei tartte viikolla kiireessä viskoa jotain puoli einestä pannulle.

En minäkään ruuanlaitosta nauti, vaikka kokki olen ammatiltani. Ruokaa sakyllä tehtyä nopsaa ja vaivattomasti u käyttää vähän mielikuvitusta.

Meillä oli lounaalla : Broilerin koipia, jasmiiniriisiä, tomaattisipulisalaattia, kurkkua, salaatinlehtiä, ruisleipää maito/mehu
päivällisellä "lihapullakasvisnuudelihässäkkää", tomaatikastikkeesa olevia papuja sai laittaa sekaan jos halusi. samat salaattisydeemit ja leivät/maidot

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
En minäkään ruuanlaitosta nauti, vaikka kokki olen ammatiltani. Ruokaa sakyllä tehtyä nopsaa ja vaivattomasti u käyttää vähän mielikuvitusta.

Meillä oli lounaalla : Broilerin koipia, jasmiiniriisiä, tomaattisipulisalaattia, kurkkua, salaatinlehtiä, ruisleipää maito/mehu
päivällisellä "lihapullakasvisnuudelihässäkkää", tomaatikastikkeesa olevia papuja sai laittaa sekaan jos halusi. samat salaattisydeemit ja leivät/maidot