rv 10 ja vatsa tosi iso, normaalia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm...

Vieras
odotan toista lastani ja vatsani on todella iso. Ensimmäinen raskaus rupesi näkymään vasta viikolla 20 joten olen hieman huolissani tästä nykyisestä vauvamasusta. Onkohan kaikki ok??

voisihan se tietty turvotustakin olla. Tätä raskautta ei ainakaan enää pysty peittämään vaikka viikkoja on näin vähän. Äitiyshousut on jo kovassa käytössä, enpä olisi uskonu että joudun jo nyt niitä käyttämään... hoh hoijaa, minkäkokoinen mahdankaan olla syksystä. Vähän jo pelottaa...

Normaalia on. Mä jouduin ottaa äitiyshousut käyttöön jo rv 7. Maha oli turvoksissa ja se ei kestänyt yhtään puristusta. Ja kolmas lapsi oli tuloillaan. Toisessa oli sama juttu.

ok, nyt mun ei tartte miettiä tätä massua vähän väliä ja pelätä että joku voisi ainakaan tämän masun koon vuoksi olla pielessä (ja ultrahan kertoo ensiviikolla enemmän, jännittää:). Kiitos kun kerroit kokemuksistanne. Ihanaa kevättä kaikille!!

Voisiko kyseessä olla kaksoset? Itse kuljin rv10 housunvetskarit paidan alla auki ja rv11 siirryin äippähousuihin ja rv12 np ultrassa masusta paljastui kaksoset. Ja kolmas raskaus oli kyseessä-

Yhteistyössä