rv 11+0 ja sikiön sydänäänet ei kuuluneet eilen eikä tänään :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paniikki"

Vieras
Inhottaa kun täti eka selitti että ei ne aina kuulu,ja samaalla että ei mitään voi tehdä jos keskenmeno. Onneksi huomiselle ultra.. mutta kyllä on inhottava olo ollut. Istukkakin on takana joten ei johdu sellaisestakaan. Hajoan kyllä täysin jos ei tuolla ole kaikki hyvin huomenna :(

np-ultrahan on jo ollu et istukan paikka selvillä. yleensähän neuvolassa kuunnellaan ekan kerran sydänännet vasta joskus rv 12 paikkeilla just ton takia et ne ei välttämättä kuulu. toivotaan että masussa on kaikki hyvin sulla.

Kysyn kanssa, että mistä tiedät istukan paikan?
Aina noilla viikoilla ei kuulu äänet, joissakin neuvoiloissa suositellaan, että mileemmin vasta rv 15 alettaisiin ääniä kuuntelemaan turhien paniikkien takia.
Itselläni on joka raskaudessa kuultu äänet rv 10, mutta joskus on haettu oikein urakalla ja syynä ollut, että on kuunneltu väärästä paikasta.. Mulla kasvaa kohtu niin äkkiä isoksi, että rv 10 kohtu on jo noin rv 15 kokoinen ja äänet pitäisi kuunnella ylempää eli navan korkeudelta löytyy mulla äänet tuolloin.

Kävin vuodon takia ultrassa vajaa pari vkoa sitten,siellä selvisi istukan paikka ja silloin kaikki oli hyvin.. eikä ole paljon ylipainoa,nyt kyllä näillä alkuviikoilla noussut paino sen verran et hieman ylipainon puolella

mullakaan ei kuulunu 11 viikolla äänet, olin ollut pari päivää aijemmin np ultrassa jolloin kaikki hyvin, joten en osannut huolestua. joten sovittiin uusi aika kuuntelulle reilun parin viikon päähän, jolloin äänet kuuluivat. ekasta raskaudesta yritettiin kuunnella vasta joskus viikolla 14, ja silloin kuului heti.

Niin,onneksi kuitenkin täällä pääsee nopeasti ultraan jos jotain häikkää,siihen saa olla tyytyväinen. Ei tarvitse monta viikkoa arpoa että miten on..

Joo no se on tädistä kiinni. Noilla viikoilla kävin lasketun ajan ultrassa kunnallisella puolella ja täti ei meinannu löytää toista kaksosista lainkaan, vaikka olin just vähää aiemmin käynyt yksityisellä ja molemmilta oli löydetty sykkeet.

Voi toki olla että raskautesi on mennyt kesken mutta en vielä menettäisi toivoa, kun tosiaan sykkeen löytäminen ei ole aina ihan helppoa.

Mulla on kotona doppleri, jolla sain sydänäänet kuuluville tässä toisessa raskaudessa jo 9+. Sitten juuri noin viikoilla 11-12 ne "hävisi" joksikin aikaa eli en vaan kuullut niitä ollenkaan. Sitten ne alkoivat taas kuulua n. viikolla 14-> Tiedä sitten, mistä johtui.

Yhteistyössä