Haluaisin kuulla ovatko muut kokeneet samaa, otsikko varsinaista koodikieltä, mutta siis kerronpa tarinani.. Menossa nyt rv 11+6 ja eilen sain mielettömän vatsakipukohtauksen, joka alkoi alaselän ja peräaukon kohdilta, mutta lopulta käsitti koko alavatsan sekä nivuset. Kohtaus kesti n. 40min pahimmillaan, jonka aikana en pystynyt tekemään mitään. Kipukohtauksen jälkeen sattui kyllä vielä, mutta huomattavasti vähemmän ja n. 5min päästä alkoi verta vuotamaan kuin hanasta. Olin tietysti ihan varma, että kesken meni. Mulla oli ollut jo rusehtavaa vuotoa muutamaa päivää ennen ihan vähän, mutta terkka käski olla siitä huolestumatta. Tuon verentulon alettua lähdin päivystykseen ja pääsin äitipolille sisätutkimukseen ja ultraan, jossa todettiin että verentulo loppumassa ja pikkuinen hengissä. En saanut mitään syytä tapahtuneeseen ja minut passitettiin kotiin, vaikkei kivut olleet täysin loppuneet ja vertakin tuli vielä vähän. Tänään jo parempi olo, välillä vihloo masun pohjukassa ja nivusissa.
Huomenna soitan neuvolaan ja pyydän pääsyä lisätutkimukseen, koska kipu eilen oli kyllä pahimmillaan ihan hirmuinen ja verta tuli tolkuttomasti, mutta nyt haluisin kysyä, onko kukaan kokenut samaa ja mistäköhän voisi johtua?? Mainitsen vielä, että ennen kipukohtausta mulla oli ollut lievää ummetusta ja sitten illalla oli vatsassa hirveästi ilmaa, vaikken usko, että nämä kauheasti vaikuttivat asiaan..
Huomenna soitan neuvolaan ja pyydän pääsyä lisätutkimukseen, koska kipu eilen oli kyllä pahimmillaan ihan hirmuinen ja verta tuli tolkuttomasti, mutta nyt haluisin kysyä, onko kukaan kokenut samaa ja mistäköhän voisi johtua?? Mainitsen vielä, että ennen kipukohtausta mulla oli ollut lievää ummetusta ja sitten illalla oli vatsassa hirveästi ilmaa, vaikken usko, että nämä kauheasti vaikuttivat asiaan..