E
Ensimmäinen raskaus
Vieras
Rv 14 täyttyi juuri, mutta ei tunnu ollenkaan, että olisin raskaana. Ei siis ole mitään oireita (ihan alussa oli pahoinvointia ja turvotusta, enää ei pitkään aikaan) ja maha ja paino on pysynyt ihan samana kuin aiemminkin. Kai se on ihan normaalia, mutta silti tämä tuntuu jotenkin huonolta. Kaipaisin kai jotain konkreettisia "todisteita", että sisälläni kasvaa elämä. Nyt se tuntuu vaikealta uskoa, vaikka olen toki ultrassa käynyt (11+3) ja kaikki oli hyvin. Alkuraskauden neuvolakäynnillä kaikki arvot ja muut oli myös hyvin.
Moni nyt varmaan ajattelee, että minun pitäisi olla iloinen, ettei ole niitä oireita. Ja niinhän se varmaan on. Mutta silti tämä asia vaivaa, tuntuu hölmöltä. Odotan, että mahani alkaisi kasvaa
Ehkä ne pahoinvoinnitkin vielä tulee ja sitten kadun sitä, etten nyt tajunnut iloita tästä olosta.
Moni nyt varmaan ajattelee, että minun pitäisi olla iloinen, ettei ole niitä oireita. Ja niinhän se varmaan on. Mutta silti tämä asia vaivaa, tuntuu hölmöltä. Odotan, että mahani alkaisi kasvaa