Rv 15 ja keltainen lima emättimestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut..

Vieras
Olen nyt 14+6 viikolla raskaana ja muutaman päivän on vihlonut alapäähän, lähinnä häpyhuuliin ja alamahalla on tuntunut vihlomista ja jomotusta. Ei mitään kipeää, ei ole lääkettä tarvinnut ottaa tai mitään mutta tuntuu kuitenkin. Myös selkä on ollut todella kipeä. Olen miettinyt että onkohan nämä niitä kuuluisia kohdun kasvukipuja mistä moni on täällä kirjoitellutkin kun peräsuoleenkin tuntuu välillä vihlovan.
Tänään olen pissalla käydessäni pyyhkinyt paperilla alapäästä niin on tullut paperiin ihan vähän sellaista kellertävää/vihertävää (?) limaa. Pelottaa tosi paljon että onko tuo joku limatulppa tai joku joka on raskaudelle ja sikiölle vaarallista? Valkovuotoa oli enemmänkin alussa mutta ei enää vähään aikaan niin paljoa. Välillä tuntuu että alapäästä tulee jotain kosteaa ja pikkareihin jää välillä sellaista kellertävää kuivunutta jotain..? Ällöä :)
Tuo lima mitä pyyhin paperiin niin ei ollut mikään suuri määrä vaan tuli vähän mutta ekaa odottaessa säikähtää melkein omaa varjoaankin.. Lähin sairaala n. 100km päässä ( jossa äitipoli ) ja lähin terveyskeskus n. 40km päässä joten en viitsisi turhaan lähteä sinne istumaan ja luulen et puhelimessa käskisivät vain seuraamaan kotona. Mulla on perjantaina neuvola joten pitäiskö siihen odotella jos ei tilanteeseen tule radikaalia muutosta? Onko kellään kokemusta?

Yhteistyössä