rv 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilla

Vieras
Nyt on ollut pari päivää taas vähän huonompi olo,mahaa vihloo välillä ja pyörryttää yleensä aamuisin...

Onkohan ihan normaalia.Tässä välissä oli jo ihan ok olo ja nyt oon taas ihan nuutunut enkä jaksa enkä pysty tekemään oikein yhtään mitään.

Mikäköhän voisi auttaa että taas jaksaa?

Mulla on menossa rv22 ja en ole vieläkään päässyt eroon jatkuvasta pahoinvoinnista, pyörryttävästä ja tosi väsyneestä olosta. Mitään en ole koko alkuraskauden aikana jaksanut tehdä, töistä selvinnyt juuri ja juuri. Nyt olen tästä muutaman viikon sairaslomalla huilimassa, kun en enää tahtonut tolpillani pysyä. Ja ilmeisesti tätä riemua riittää loppuun asti, neuvola th sanoi että joillakin huono olo loppuu vasta synnytykseen : (

Jaksamista itse koetan psyykata ajattelemalla tulevaa, vauvan syntymää, ja yritän olla miettimättä tämän hetkistä oloa. Surffaa vain päivästä päivään liikoja stressaamatta ja itseltään vaatimatta.

Minullakin joskus huimaa hiukan ja olokin on väsähtänyt(rv 22+3). Tosin nyt sain sitten urakaksi alkaa taas syömään rautatablettejä, joita söin edellisessäkin raskaudessani. Ehkä väsymys minun kohdallani johtuu raudanpuutteesta. Niin ja pitää muistaa syödäkin hyvin, että jaksaa ;)

Yhteistyössä