Rv 18 ja ruskea vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen nyt rv 32+ ja mulla on tullut ruskeaa vuotoa satunnaisesti koko raskauden ajan. Aina seksiä seuraavana päivänä. Just sen verran, että paperin jää tuhru ja siinä se.

Mulla on verestävä kohdunsuu, joka välillä tiputteli ruskeaa vuotoa rv 12-15. Missä tilanteessa sulla tuli sitä tuhrua? En usko että on huoleen, vasta sitten kun vuoto on runsasta ja punaista

Vuoto ei välttämättä tule kohdusta. Emättimessä voi olla joku pieni limakalvorikko, tai sitten kohdunkaulallla voi olla pieni vuoto. Syitä voi olla esim joku tulehdus(esim klamydia), etinen istukka, uhkaava keskenmeno jne, ainoastaa tulehdusket on sellaisia joihin voi noilla viikoilla jotenkin vaikuttaa. Etinen istukka selviää sitten rakenneultrassa jos ei vuoto sitä ennen ylly. Todennäköisestihän syy on aivan viaton.

Taas aamulla tuli paperiin pyyhittäessä..ikäänkuin ruskeaa valkovuotoa..limaista siis. Eilen illalla ei tullut eikä nyt ole tullut lisää...olen huolesta sekaisin. Päivystykses sanottiin vaan et ei hätää jos ei tuo verta..