Rv 24 ja vauvan liikkeet tuntuvat jo todella ylhäällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla tulee muutaman päivän päästä täyteen rv 24 ja olen alkanut ihmetellä vauvan liikkeitten tuntemista todella ylhäällä. Siis ne tuntuu välillä jo aivan rintojen alapuolella vaikka kohdunpohjan korkeus pitäisi nyt olla vasta vähän yli navan.Ja aivan selviä liikkeitä ovat kun tuntuvat kädellä ja näkyvät ihan paljain silmin. Onko muita kenellä tuntuneet samalla tavalla? On alkanut hirvittää et mitä jättiläistä oikein kasvatan sisälläni.

Mulla ihan sama homma, rv 23+4 ja liikkeet tuntuu ja näkyy vatsan yläosassa asti. Huomasin pari päivää sitten että ne tuntuu niin ylhäällä, ja mua kanssa vähän kauhistuttaa et mikä jättiläinen sieltä tulee. Tosin mulla on vähän hedelmöittymisajankohtakin hukassa, et ehkä oonkin paljon pidemmällä raskaudessa, ja vauva on vaan pienikokoinen (ultrassa siis), mutta tuskin sellainen olis kovin todennäköistä..

Mulla rv 26 ja parhaillaankin vaavi potkii mun tissejä kun istun tässä koneella :D Kohtu tuntuu tosi korkeella, pienen kämmenen verran navan yläpuolella. Viimeisin sf-mittaus ollut rv 22 (oli 22) eli yläkäyrällä....

Mulla nousi tässä neljännessä raskaudessa tosi nopeasti kohdunpohjan korkeus, vaikka maha ei muuten niin kovin iso olekaan. Nuilla viikoilla oli kohdunpohja reilusti yli navan, ja ihan normaalin kokonen vauva tulossa :)

Yhteistyössä