Rv 29 ja suht voimakkaita supistuksia aika ajoin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted member 70007
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deleted member 70007

Vieras
Onko kellään muulla ollut? Mulla on ollu rv 20 asti sellaisia mietoja pieniä mut nyt viime aikoina on välillä tullut hyvinkin voimakkaita. Mitähän tää voisi olla?

Itellä alkoi supparit o joskus ennen 20rv:tä ja rakenneultrapäivänä tuli veristä vuotoakin, joka säikäytti kovin. Todettiin tulehdus, bakteerivagionoosi. Sain lääkeet ja tulehdus hävisi, kunnes palasi jälleen n. 2vko kuluttua, ainakin omasta mielstäni, mutta lääkärissä eivät tulehdusta todenneet. Suppareita tuli, välllä kivuliaita välillä kivuttomia. ennen raskausviikkoa 30 yhtenä iltana supistukset säännöllistyi ja kovenivat. NAisten klinikalla olin estolääkityksessä ja toteisvat saman tulehduksen + streptokokin, josta unohtivat tosin minulle kertoa. Omat supparit eivät onneksi tehneet mitään kohdunkaulalla, mutta koko loppuraskaus oli kunnon kärvistelyä suppareiden kanssa. Kävin kuitenin töissä, kun muutoksia ei tapahtunut. Yllättävän kipeitä olivat ja kun synnytykseni käynnistyi, niin en olisi uskonut niitä synnytyssupistuksiksi (kun olin jo 5cm auki), vaan luulin, että olivat niitä samoja harkkoja, kune ivät olleet kovinkaan kipeitä ja kestivät niin lyhyen aikaa. Osa harkkasuppareista oli jopa kovempia =D ei tosin stten sen 6cm jälkeen..jäi harkat ihan kakkosiksi.

Itselläni raskaus meni ihan täysille viikoille, mutta on niitä muitakin tarinoita ja jos on tulehdus nin se kasvattaa aina riskiä ennenaikaiseen synnytykseen. Joten käy tarkistuttamassa tilanne :) Mukavaa masun kasvattelua sinne :)

Yhteistyössä