rv 30+5, kohdunsuu pehmennyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ponkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Ponkku

Vieras
Onko muilla vastaavaa tilannetta? Olen uudelleen synnyttäjä.
rv olisi nyt 30+5 ja lääkäri tänään totesi kohdunsuun pehmenneen ja olevan auki sormenkärjelle. lisäksi kohdunkaula 2cm (ennen 3cm),
Nyt sit kiellossa kaikki mikä aiheuttaa supistuksia ja lisäksi saunominen, seksi ja uiminen, kylpeminen.

Itseä hirvittää...miten käy...syntyykö vauveli ennenaikojaan vai saadaanko raskaus menemään turvallisille viikoille. Onko kellään kokemuksia vastaavasta tilanteesta.

Edellinenkin lapsi syntyi n.3viikkoa etuajassa.

moi! viime raskaudessa olin auki parille sormelle jo vko30+1 lähtien, poika syntyi rv40+2..tällä kertaa on sama tilanne ku sulla ollu rv35+5 lähtien ja edelleen olen yhtenä kappaleena ja elänyt ihan normaalisti, tietty uimiset on jääny vähiin tältä kesältä..että voi vauveli pysyä siellä hyvinkin laskettuun aikaan asti..mut eihän sitä varmaks koskaan tiedä..

Heip.Mulla kolmannessa raskaudessa viikolla 24 alkoi pehmenee kohdunsuu.2 cm pysähtyi ja sormelle väljästi auki.39 viikolla tyttö syntyi.Vaikeeta mennä ennustaan näitä,toisilla aukee paikat nopsaan vaikkei ole yhtään ennusmerkkejä.Ota rauhallisesti nyt kuukauden päivät ainakin,sitten voi jo huokaista helpotuksesta.37 viikkonen on jo täysaikainen,mutta voi olla tosiaan että sulla tulee aiemmin tä toka kun ekakin on aiemmi tupsahtanut.

lepoa nyt kovasti!!

Minulla oli jo viikolla 26 kohdunsuu pehmennyt, ei kylläkään lyhentynyt. Lääkäri ei kieltänyt mitään "toimintoja" tai muutenkaan käskenyt ottaa rauhallisesti... Saa nähdä mikä on tilanne kun seuraava tarkistus on 3 viikon päästä, viikolla 36. Supistuksia tulee päivittäin useita, eivät tosin ole kivuliaita...

Yhteistyössä