Rv 35,kohdunsuu auki 1cm,kanavaa hävinnyt,vauva kiinnittynyt ja kohdunsuu täysin kypsä.HJÄLP????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaBuu

Aktiivinen jäsen
29.07.2009
1 029
0
36
Nyt käskettiin olla tekemättä yhtään mitään.Laskettu aika on 31.3 mutta lääkäri ja kätilö meinas että maaliskuulle ei päästä.

Olis kiva kuulla kokemuksia,miten kauan muilla mennyt synnytykseen tälläisistä lähtökohdista?Vauvan pää tuntui kuulemma lääkärin sormiin,on tosi alhaalla,kohdunsuu täysin kypsä ja auki 1cm ja kanavaa hävinnyt.

Haluaisin pitää vauvan vielä edes pari viikkoa masussa ettei tulis mitään ongelmia mm.imetyksen suhteen.

Kertokaa omia kokemuksianne,lukisin tosi innolla. :)

En usko, että noilla viikoilla syntyneen kanssa tulis mitään ongelmia. TOki on mahdollista. Jos vielä viikonkin pidät "jalat ristissä", niin uskoisin että ainakin kaikki menee hyvin :) Mun veli on syntynyt rv33 ilman ongelmia 25v sitten ja mä rv36 ilman ongelmia rv26 27 vuotta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
En usko, että noilla viikoilla syntyneen kanssa tulis mitään ongelmia. TOki on mahdollista. Jos vielä viikonkin pidät "jalat ristissä", niin uskoisin että ainakin kaikki menee hyvin :) Mun veli on syntynyt rv33 ilman ongelmia 25v sitten ja mä rv36 ilman ongelmia rv26 27 vuotta sitten.

SIis ei rv26, vaan rv36 :D

No tuota, mulla oli sama tilanne rv 29 asti lukuunottamatta tuota kiinnittymistä. Ja se kiinnittyminenkin mulla tapahtu n. viikolla 34 ja siitä asti oli 2-3 cm auki. Synnytys lopulta käynnistettiin rv n. 40, kun ei lähtenyt kuitenkaan syntymään itsestään (myrkytyksen takia käynnistettiin).

varaudu että se on siellä vielä pitkään. Mulla oli yhdessä raskaudessa jo 30 viikolla 3 senttiä auki, mutta ei se mitään syntynyt ennenku viimesellä viikolla.
tosin kanavan pituutta en muista

Kauhistus, mitä tämä väsymys teettää. Luin tuosta "hävinnyt vauva" ja "kohdunsuu täysin tyhjä". Näin käy vielä sinullekin, kunhan se vauva sieltä tulee ja univajetta alkaa kertyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pöhkyli:
Kauhistus, mitä tämä väsymys teettää. Luin tuosta "hävinnyt vauva" ja "kohdunsuu täysin tyhjä". Näin käy vielä sinullekin, kunhan se vauva sieltä tulee ja univajetta alkaa kertyä.

Ai siis käy miten?

Muoks:Nyt tajusin,hih! :D

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Täällä oli sama homma rv 34+3 ja hehheh nyt viikkoja 40+3 !! Ja en ole edes levännyt..

näinhän siinä monesti käy :D
mullekin kerran lääkäri "lupaili" että kohta syntyy, ota rauhallisesti ja ei takuulla päästä lähellekään LA:ta ja hupsista, niin vaan synty sitten 41+3 :D

Minulla oli ekassa raskaudessa kesällä 2004 kuukautta ennen laskettua aikaa kanava täysin hävinnyt, kohdunsuu pari senttiä auki, lapsen pää kiinnittynyt ja limatulppakin lähti näyttävästi samoihin aikoihin. 17 raskausviikolta oli supistellut ja kuukautta ennen ei voinut supistusten vuoksi kävellä. No, lasketussa ajassa tehtiin sektio suunnitellusti. Että niin minullekin silloin synnytyssalista sanottiin että ei päästä viikonlopun yli vaan päästiin aika monen viikonlopun yli!

Toivotaan että hetken vielä masussa pysyy. Mulla toinen lapsi syntyi 35+5. Imetys ei onnistunut, oli niin pieni ettei jaksanut rinnasta imeä ja pullonkin kanssa nukahteli ja jouduttiin kesken syötön herättelemään. Viikko oltiin sairaalassa ja pääsi siis heti vierihoitoon. yhden yön oli keltaisuuden takia valossa.

Mulla oli sama tilanne rv 35 lähtien, mutta 2 päivää yli la:n meni, enkä yhtään levännyt. Päin vastoin, oli niin hankala olo ton kiinnittymisen kanssa ja kun vauva oli niin alhaalla, että vikat pari viikkoa tein kaikkeni, että vauva syntyisi, turhaan..

Mua vaan senki takia mietityttää jos on tulossa ihan piankin kun mulla on aina pari päivää ennen synnytystä suoli tyhjentyny urakalla..koko ajan muka hätä.Ja nyt sama juttu.

Anteeks,ällöttävää,tiedän. :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä