Laskettu aika siis lähestyy ja eilen kahdesti vessassa käydessä paperiin tarttui myös punertavaa. Verta siis muutama pisara. Onko kellään muulla ollut näin ja osaatteko sanoo onko vaarallista? Tänään ei mitään ja eilenkin vaan kahdesti...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Tota synnytyksen lähestymistä mäki veikkasin enkä uskaltanu kauan olla eilen saunassa... Ihan suoraan saunasta kun ei huvittas lähtee synnyttämäänToisaalta, mulla ois vasta ke aikaa lähtee synnärille tai niin monta varattua käyntiä/ muutasovittua joutus perumaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Laskettu aika siis lähestyy ja eilen kahdesti vessassa käydessä paperiin tarttui myös punertavaa. Verta siis muutama pisara. Onko kellään muulla ollut näin ja osaatteko sanoo onko vaarallista? Tänään ei mitään ja eilenkin vaan kahdesti...
Alkuperäinen kirjoittaja Rv 37:Mulle on ainakin hoettu neuvolassa, että jos verta tulee, niin sitten samantien äippäpolille. Sinuna ainakin soittaisin polille!!
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Rv 37:Mulle on ainakin hoettu neuvolassa, että jos verta tulee, niin sitten samantien äippäpolille. Sinuna ainakin soittaisin polille!!
Niin jos tulee kirkasta verta, jos se on limansekaista niin on limatulppaa tms..
Alkuperäinen kirjoittaja Rv 37:Mulle on ainakin hoettu neuvolassa, että jos verta tulee, niin sitten samantien äippäpolille. Sinuna ainakin soittaisin polille!!