Rv 40 ja kylpylä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamma

Vieras
Eli viikkoja kasassa tuon verran ja suunnittelin kylpylässä käyntiä perheen kanssa, jos nyt lähipäivinä vielä ehtii (ennen synnytystä), mutta mietin tuossa että voinko saada kylpylästä jonkun tulehduksen tms. jos minulla on paikat auenneet? En tiedä onko auenneet, koska lääkäriä ei ole ollut enää 30 viikon jälkeen, mutta tuli vain tuollainen mieleen että voiko reissusta olla jotain haittaa? :)

mulle sanottiin, että ei saa enään mennä kylpylöihin tai luonnon vesiin uimaan vikon 36 jälkeen jolloin ainakin täällä on viiminen lääkärinkäynti jolloin katsotaan paikka tilanne ja synnytystapa arvio sekä vauvan kokoa ym...

eli sinuna en lähtisi ja varsinkaaan jos olet uudelleen synnyttäjä! tulehdus riski melkoine.

Uudelleensynnyttäjä olen. No niin minä vähän ajattelinkin kun mietiskelin, mutta ajattelin kysyä mielipidettä täältä. Eipäs sitä sitten viitsi lähteä uiskentelemaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Eikä sekään olisi kauhean kivaa että sulla menis vedet sinne altaaseen :x
Vaikka sinne aikuiset ja lapset kuseekin.

Voi ei tietysti. :) Koskaan ei ole kyllä synnytys vesien menolla alkanut mutta olisi se kerta ensimmäinenkin ja aika sattuma jos vielä kylpylässä tapahtuisi. :)