H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:8+1(7+4) Olis kiva jo tietää et kumpi luku on oikein,ettei aina tarttee koko litaniaa kirjoittaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:8+1(7+4) Olis kiva jo tietää et kumpi luku on oikein,ettei aina tarttee koko litaniaa kirjoittaa :xmas:
![]()
mullahan ultra kans heitti parilla päivällä mutta mä vaan seuraan tota menkkojen mukaan laskettua. sit nt-ultran jälkeen jos ne tuntee tarvetta muuttaa niin muutan. :kieh: harvoin ne meilläpäin menee muuttaa sitä päivää jos ero vaan pari päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:8+1(7+4) Olis kiva jo tietää et kumpi luku on oikein,ettei aina tarttee koko litaniaa kirjoittaa :xmas:
![]()
mullahan ultra kans heitti parilla päivällä mutta mä vaan seuraan tota menkkojen mukaan laskettua. sit nt-ultran jälkeen jos ne tuntee tarvetta muuttaa niin muutan. :kieh: harvoin ne meilläpäin menee muuttaa sitä päivää jos ero vaan pari päivää.
Siihenkin ultraan on vielä mooooonta päivää :headwall:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:8+1(7+4) Olis kiva jo tietää et kumpi luku on oikein,ettei aina tarttee koko litaniaa kirjoittaa :xmas:
![]()
eihän oo. :hug: millon sul oli muuten se eka neuvola?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:8+1(7+4) Olis kiva jo tietää et kumpi luku on oikein,ettei aina tarttee koko litaniaa kirjoittaa :xmas:
![]()
eihän oo. :hug: millon sul oli muuten se eka neuvola?
Perjantai,mut eihän siellä höpötellä ku niitä näitä![]()
Milläs viikoilla se nt-ultra tehtiinkään?