Siis tänään poksui rv 14 ja nyt olen huomannut että muutaman viime päivän aikana olen ollut huomattavasti herkempi kuin muun alkuraskauden aikana. Mielitekojakin on enemmän. Kysymys kuuluukin, että lisääntyykö hormonimäärät näillä viikoilla vielä vai tapahtuuko jotain muuta sillä tavalla merkittävää kehitystä? Nyt on PAKKO saada lasi kokista, eilen tuli melkein itku kun ei ollut kanelipullaa saatavilla
ja aiemmin mun mieliteot on ollut tosi terveellisiä, eli marjoja, hedelmiä ja raejuustoa 
Eilen nauroin hysteerisesti kun kesken chatin kanini hyppäsi sylissäni olevan läppärin päälle (yritti saada mun ruokia varastettua, mokoma) ja lähetteli veljelleni samalla sekavia viestejä tassuillaan. Siis nauroin niin että meinasi housut kastua, vesi valui silmistä ja sit se muuttuikin kovaksi itkuksi. Nauroin samalle jutulle uudestaan yöllä kun ei uni tullut ja sitten vielä aamulla herätessäni. Siis musta on tullut täysi sekopää yhtäkkiä.
Kokemuksia muilta?
Eilen nauroin hysteerisesti kun kesken chatin kanini hyppäsi sylissäni olevan läppärin päälle (yritti saada mun ruokia varastettua, mokoma) ja lähetteli veljelleni samalla sekavia viestejä tassuillaan. Siis nauroin niin että meinasi housut kastua, vesi valui silmistä ja sit se muuttuikin kovaksi itkuksi. Nauroin samalle jutulle uudestaan yöllä kun ei uni tullut ja sitten vielä aamulla herätessäni. Siis musta on tullut täysi sekopää yhtäkkiä.