Ryhmäseksi

  • Viestiketjun aloittaja N91
  • Ensimmäinen viesti
N91
Sanottakoon heti aluksi että pidän ryhmäseksistä. Luulen että se on paljon yleisempää kuin mitä luullaan. Varsinkin nuorempien keskuudessa. Joskus tulee mustisdraamaa ja muuta sekoilua, mutta oikeiden ihmisten kanssa ryhmäseksi on todella kivaa.

Omat kokemukset alkoi kun olin 16. Senaikainen pikakaverini ei ollut yhtään mustis, vaan halusi kuvata mua ja kokeilla asioita. Olin ihan rakastunut siihen ja ajattelin aluksi että seksi kuuluu vaan rakkauteen. Se ihmetytti ja vähän loukkasikin kun poikakaverini sanoi että haluaisi nähdä minut muiden miesten kanssa. Se kysyi parista kaveristaan että onko ne minusta seksikkäitä. Olenko koskaan haaveillut seksistä niiden kanssa. En ollut kun olin niin lääpällään omaan poikakaveriini.

Suostuin vihdoin kokeilemaan seksiä yhden sen kaverin kanssa. Otettiin viiniä ja vähän muutakin ettei jännittäisi niin paljon. Se kokemus ei ollut kovin ihmeellinen. En nauttinut seksistä paljoa kun en rakastanut kaveria. Oli jännää nähdä kuinka kuumana oma poikakaverini kävi. Kokemuksia tuli lisää eikä seksi enää tuntunut pahalta. Opin kiihottumaan ja nauttimaan. Oli kivaa olla seksiobjekti joka kiihotti miehiä niin paljon. Poikakaverini kuvasi ryhmäseksiämme eikä se enää haitannut minua. Aloin odottaa näitä seksiakteja joissa oli joskus viisikin miestä ja minä. Joskus oli tosin noloa kun samat miehet tuli jossain vastaan. Jutut levisivät ja sain kuulla aika paljon negatiivistakin. Tyttökaverit oli pahimpia. Onneksi olin muuttanut kauas pois kotikaupungista. Berliinissä sain olla rauhassa ja kaukana kodin ongelmista.

Yleensä ne miehet oli samoja poikakaverini tuttuja. Niitä oli ehkä se 15 eri miestä joiden kanssa me harrastettiin tätä. Joidenkin tyttöystävät tuli mukaan näihin seksiakteihin. Opin pitämään tytöistäkin sängyssä ja se oli aluksi järkytys.

Yhtenä päivänä sain sähköpostissa linkkejä yhdeltä näistä miehistä. Menin katsomaan ja huomasin että poikakaverini oli levittänyt videoita ja kuvia sänkyhommistamme netissä. Meinasin oksentaa. Kuka tahansa näki minut imemässä ja panemassa mieslaumaa. Miesten kasvot oli sensuroitu mutta naisten ei. Sama mies sanoi viestissään että poikakaverini peri 50 euroa jokaiselta kaveriltaan aina kun he tulivat panemaan minua. Eli hän myi minua seksihommiin. Tuntui todella pahalta ja halvalta. Olin ollut sinisilmäinen rakastunut nuori nainen jota käytettiin hyväksi. Jätin poikaystäväni samana päivänä ilman sanoja. Ei hänkään kysellyt perääni vaan taisi tietää miksi lähdin. Muutin aluksi sen miehen luokse joka oli lähettänyt viestin ja sitten ihan muualle Saksaan.

Opin kokemuksestani että kaikkiin ihmisiin ei voi luottaa. Miehet voivat olla todella julmia ja nuori nainen voi olla tosi sinisilmäinen. Toisaalla opin omasta seksuaalisuudestani hyvin paljon. Pidän edelleen ryhmäseksistä ja kumppanini on avoin tämän kanssa. Osallistumme niinsanottuun swinger toimintaan kaupungissamme ja ryhmäseksi on avointa ja kivaa. En häpeä sitä että pidän seksistä monen ihmisen kanssa vaikka se alkoikin niin tyhmästi. En voisi kuvitella harrastavani seksiä vain yhden ihmisen kanssa loppuelämäni vaikka rakastaisin häntä kuinka paljon. Enkä enää häpeä sitä että netissä on edelleen kuviani ja videoita. Ihan sama kuka ne näkee. Kukaan kotoa ei ole minua tunnistanut tai jos on niin ei ole kehdannut sanoa. Kun olen vanhempi enkä ole enää niin kaunis niin luulen että olen ylpeä että minusta on seksikkäitä kuvia.

Ryhmäseksi ei taida vieläkään olla kovin yleistä kuitenkaan Suomessa niinkuin Saksassa?
 
  • Tykkää
Reactions: Ergonomic.arts
N91
Se kuulostaa varmaan niin tyhmältä mutta olin umpirakastunut ja halusin uskoa poikaystävääni. Hän oli minulle kaikki kaikessa. Se ihminen joka oli pelastanut minut ja vienyt minut maailmaa katsomaan. Olen antanut jo anteeksi hänelle tyhmyytensä ja unohtanut koko miehen. Toisaalta olen kiitollinen siitä että opin olemaan sinut seksuaalisuuteni kanssa. En enää häpeä edes noita kuviani sillä ne ovat loppujen lopuksi vain seksikkäitä muistoja.
 
Aikuinen
Nämä ryhmäseksijutut ei missään nimessä ole kannatettavia kovin nuorena. Aikuiset osaavat olla luotettavampia ja siinä porukassa sitä tapahtuukin. Tietysti kovin suljetuissa ja luottamuksellisissa piireissä.
 
Joku vaaan
Nämä ryhmäseksijutut ei missään vät nimessä ole kannatettavia kovin nuorena. Aikuiset osaavat olla luotettavampia ja siinä porukassa sitä tapahtuukin. Tietysti kovin suljetuissa ja luottamuksellisissa piireissä.
Kerran kellarississa sain poika porukassa enemmän kuin halusin, kymmenen kun oli niin ei meinannut loppua tulla. KYLLÄ hävetti jälkeimpäin.
 
Viimeksi muokattu:
tonttujoukko
Oli vuosi 2012 kun ryhmäseksikokemukseni sai alkunsa pikkujoulun päätteeksi. Voin kertoa että naiset haluu siinä missä miehetkin. Kohta taas hiivimme alle sillan :) tonttulemaan.
 
vierailija
Voisiko joku auttaa minua, haluan monta miestä mutta joka kerta nämä lähestyvät osoittautuu huijareiksi eli kun h hetki niin loppuu kaikki yhteys. Minulla on ST sivuilla ilmoitus ja annan siis ilmaiseksi ja ilmoituksessa lukee gangbang Keski Suomi. Olen kaunis isorintainen nainen joka haluaa nauttia paljon.
 

Yhteistyössä