Hae Anna.fi-sivustolta

Ryppyistä ja kaksoisleuasta eroon Exelis Elite

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Exelis Elite fani, 03.07.2015.

1. Exelis Elite fani Vierailija

Hei, 48 vuotias nainen, olen yrittänyt kaiken näköistä,jotta kaksoisleukani ja silmäryppyni häviäisi....tuloksetta...ystäväni vinkistä tilasin ajan lääkärikeskus AAVAAN hki kamppiin... Exelis ELite hoidon ilmaiseen konsultaatioon....ja nyt olen kirjoittamassa tänne ilosanomaa apua tarvitsijoille...tämä on niin uskomatonta ,kun katson peilistä.....pirteä nainen jolla ei ole järkkyä kaksoisleukaa ja ryppyjä....vaikka nään tuloksen päivittäin...ei voi kuin haukkoa henkeä ja olla että uskomatonta mutta totta....ihmiset luulee että olen laihtunut...en ole...kasvojani on hoidettu ei kirurgisin menetelmin...

Ystäväni on käynyt Sokos Tampereen Hyvänolon hoitolassa...jossa kananheltta leuan alta on saanut kyytiä...menossa allit hoidatuttaa ja minä menen Aavaan hoitaa hamsterinpussit suunvierestä...mieletöntä että tälläinen lopputulos ilman veistä ja ilman että on laitettu mitään vierasta ainetta.

En osaa selittää mihin perustuu...kannattaa tutustua netissä tai tilata ilmainen konsultaatio...voi kun olisi rahaa, laittaisin hesarin etusivulle kuvani ennen ja jälkeen....on tämä niin huimaa...vuosia kokeillut kaikkea ja menettänyt uskoni...niin nyt se löyty.....ps. Olen tavallinen naishenkilö, aavan asiakas joka on niin tyytyväinen että täydestä sydämmestäni haluan tätä ilosanomaa jakaa....eli en omista lääkärikeskus aavaa enkä sokos tamperetta....tyytyväinen kuluttaja joka on ikionnellinen ystävänsä vinkistä ja tästä lopputuloksesta. Kiitos rakas ystävä. Toivottavasti joku uskoo ja kokeilee...et häviä mitään jos kokeilet ja tulokset olisi sinulla yhtä hyvät kuin minulla ja ystävälläni. T Exelis ELite fani

2. Moi, olipa hyvä kuulla muidenkin kokemuksia. Itse olen käynyt Tuusulan Lahelassa Kauneushoitola Casat Beatyssä Sannan hyvässä hoidossa. Pääsin vihdoinkin eroon hamsterinpusseistani sekä leuan alla olevasta löysästä ihosta. Seuraava vaihe / tarkoitus on päästä eroon takamakkaroista rintsikka-alueella. Voin vaan suositella tätä ihmeitä tekevää hoitoa kaikille, jotka eivät halua kirurgisia toimenpiteitä.

3. Tervehdys,
    Päätinpä kertoa oman kokemukseni Exelis Elite hoidoistani.
    Olen hoikka 55-vuotias nainen Etelä-Suomesta.
    Olen hoidattanut syviä uurteitani suunympärillä sekä leuan/dekolteen alla olevaa löystynyttä ihoa hyvin tuloksin kauneushoitola Casat Beauty Tuusulassa.
    Suunnittelen seuraavaksi hoidattavani löystyneitä silmäluomiani. Kuulisin mieluusti kokemuksia onko joku hoidattanut Exelis Elitellä luomia?

Terveisin Pirteämmän Ilmeen saanut asiakas!

4. Kiitos vinkistä Vierailija

Kiitos vinkistä.
    Olen itse 52 vuotias ja minua on häirinnynä vuosia huulten yläpuolella olevat rypyt.
    Näytän ikäistäni vanhemmalta, huulipunaa ei voi käyttää kun tuntuu että rypyt korostuu entisestään.

Katsoin Exelis Eliten Facebook sivut,kun innostuin kirjoituksestasi, siellä näytti olevan kuva juuri samantyyppisestä huulirypyistä.

Onneksi näyttää olevan myös kauneushoitolassa Turussa Exelis Elite hoito ja tämä ilmainen konsultaatiota kuten siellä helsingin Aavassa, taidan mielenkiinnosta varata.
    Kiitos vinkistä ja laitan kommenttia, jospa innostun hoidatuttaa huulteni rypyt, kun ei nämä ryppyrasvoilla ole lähtenyt!
    Hyvää kesää kaikille

5. nainen 57v Vierailija

Kiitos vinkistä.

Minulla ongelmana alaleuan pussit ja vatsanahka joka on murheenkryynini.
    Olen varannut konsultaation jo plastiikkakirurgille, koska asia todella häiritsee minua.
    Mutta saatampa käydä tämän hoidon konsultaatiossa ensin jos vaan saan ajan.
    Olisi mahtavaa jos ilman puukkoa saataisi asia hoidettua.

6. Ei kirurginen hoito Vierailija

Hei,

Itse kun näitä vaihtoehtoja puntaroin, Exelis Elite oli minulle paras vaihtoehto, ei kipua, ei arpia, ei sairasloma..hetkellinen punoitus joka hävisi hetimiten, veden juonti oli tärkeätä.
    Suosittelen lämpöisesti varaamaan konsultaatioon!

7. tere, itse pelkään piikkejä, lääkäreitä.Googlailin tätä uutta Exelis Elite hoitoa ,niin tässä voisi olla vaihtoehto minulle. Jospa saisin tähän väsähtäneeseen ilmeeseeni edes hiukan apuja ja kaikki ei luulisi että olen " aina" väsynyt. Onneksi täällä Lohjalla näyttää olevan myös Sokoksen yhteydessä olevassa kauneushoitos. Tottahan mieleen tulee, uskoa vai ei....

8. ikilaihduttaja Vierailija

Kiitos vinkistä! Taidanpa varata ajan Tampereen Sokoksen Hyvänolon hoitolaan!

9. Marju1 Vierailija

Olen etsinyt pieneen ongelmaani luomu vaihtoehtoa niin ettei tarttis kirurgille mennä. Kävin sitten Exilis Eliten facebook-sivuihin tutustumassa ja huomasinkin siellä haastattelun Miss Suomi Marja Kinnusen Exilis hoitokokemuksesta. Kiva huomata että pieniäkin esteettisiä virheitä voi korjata ilman kirurgin veistä tai vaikka botoksia. Saa nähä miten nopeasti tulee muutoksia

10. Moro, ite oon koklannut vaikka mitä rasvapurkkia näihin järkkyihin suunympärillä oleviin syviin uurteisiin sekä silmänympärillä oleviin "naurunryppyihin". Hienot on luppaukset tässäkin Exelis Elitessä!
    usein ompi vaan joutunut pettymään monneen luppaukseen... rasvapurkki ei sitten siloitellutkaan niitä juonteita vaikka purkin kyljes niin lupasivat ja veitsen alle en kyllä uskalla mennä.
    Googlasin tätä ja tuli kyllä fiilinki, että pittäisikö tätä nyt sitten vielä koklata. Tuli tunne että jos Aava Helsingissä sitä hoitoa tarjoaa ns.luomuvaihtoehtona, niin ei se kai ihan huuhaata voippi olla..

olisiko tämä nyt se vika vaihtoehto, jota koklaisin ja sitten sanon että piut paut olkoon hiton juonteet.
    Laittakaampi kokemuksia miten on lähtenyt tällä uudella Exelis Elitellä syvät juonteet kasvoista ja rypyt????

11. Exilis elite fani Vierailija

Huomasin myös että Marja Kinnusen tytär, viime vuoden Missi Bea Toivonen oli käynyt korjauttaa jonkun "pikku" vian...no mutta jokaisella on omat pikku viat jotka häiritsevät.

Www.facebook.com/exilisfinland

12. Hei, näinpä jokaisella on se "oma häiritsevä" juttunsa...ei ole kiinni siitä onko laiha, lihava, nuori tai vanha.
    Mukava jos jokainen löytää sopivan hoidon korjauttaa , jos se on tämä kivuton ja helppo luomu Exilis Elite, niin olkoon se sitten niin ja jollekin muulle se on jotain muuta.

13. Moikkulis moi,
    Ystäväni on hoidattanut silmäluomet jotka olivat tosi raskaan näköiset.

Kyllä mielestäni hänen katseensa ja varsinkin olemuksensa/kasvonsa on piristynyt, uskaltauduin jopa hänelle sanomaan/kysymään että mitä hänelle oli tehty?
    Ja hän tyytyväisenä sanoi ,että Exilis Elitellä oli hoidettu ja sanoi sitä että onneksi ei tarvinnut mennä leikkaukseen.
    Totesikin, että ei niin paljon häirinnyt luomet että olisit mennyt koskaan leikkauttaa. Hänelle hyvä kivuton, helppo hoito "luomu hoito"...veitsellä olisi varmastikin luomet ollut kerta käynnillä kunnossa.
    Exilis Elite hoidossa oli käynyt 2 kertaa ja hän oli tyytyväinen.

Jos olisi ollut vatsa jota olisi hoidettu, en varmaankaan olisi kehdannut kysyä, se on arempi paikka josta kysellä.:)
    Ja se joka minusta oli mukava että oli tosi luonnollinen, hillitty muutos....eikä mikään " kiree" jenkki naama.

14. Sandra Vierailija

Heippa!
    Miten nopeasti konsultaatio ajan jälkeen pääsee toimenpiteeseen esim. silmänympäryshoito?

15. Exilis ajanvaraus Vierailija

Hei, exilis elite aikaa varatessa se selviää:), kesällä miten lomat vaikuttaa.

Itse kun käyn Aavassa ,sain silloin seuraavalle viikolle hoito ajan. Ystäväni kävi tampereella Sokos hyvän olon hoitolassa, niin hän pääsi itse hoitoon heti ilmaisen konsultaation jälkeen .
    Kävi tuuri et siinä oli juuri vapaa aika.

Konsultaatioon ei tietenkään tarvi mennä, muutama ystäväni on tilannut suoraan hoito ajan...tämä hoito on niin " helppo" kuin menisi ihon puhdistukseen:)

Kerro ihmeessä kokemuksistasi , itse olen niin tyytyväinen tähän kivuttomaan ja helppoon kasvojen kiritus/vartalon muokkaus hoitoon. Ihanaa että ystäväni suositteli !

Jos sinulla on fb (itselläni ei ole) niin siellä varmaan löytyy paikat, jossa tehdän exilis elite hoitoja.
    No ainakin Aava lääkärikeskus kamppi helsinki ja Sokos tampere hyvänolon hoitolassa:)

Hyvää kesää

16. Sandra Vierailija

17. Sandra Vierailija

Heippa!
    Kiitos Sinulle vastauksesta :)
    Minulle lähempi paikka on juuri tuo Aava Helsinki ja ajattelin tilata sen konsultaatio ajan online ajanvarauksen kautta. Pääsen vasta käymään parin viikon päästä. Kyllä varmasti kerron sitten kokemuksista miten meni :)Kuka sielä Aavassa tekee nuo hoidot? Jos tilaa suoraan hoitoajan niin pystyykö siinä vielä keskustelemaan mitä hoitoja tehdään esim. kasvoille?

Kiitos samoin Sinulle myös hyvää kesää :)

18. Exilis elite fani Vierailija

Hei,
    Tarkistin/googlasin vielä nimen, kun on jotenkin niin vaikea nimi muistaa:)

Aavassa tekee Exilis Elite kasvojen /vartalon ei kirurgista hoitoa Annamari Dietzi.
    Googlasin hänen nimensä ,niin hän on plastikkakirurginen sairaanhoitaja.

Itse tilasin suoraan hoitoajan , juurikin tuolta online ajanvarauksesta....kun minulle oli selvää että mitä haluan hoidettavan:) ja millä hoitotavalla. Kun itse en edes ajatellut kirugiaa tai muita kivuliaampia hoitoja.
    Tiesin ystäväni kertomasta ,että tämä helppo, kivuton "luomu" hoito on minua varten, itse kun huolehtii vaan veden juonnista ennen ja jälkeen hoidon.

Kiva kuulla sitten kommenttisi hoidosta, kun itse olen niin haltioissani/ihmeissäni miten tämä voi olla totta....ja joka päivä tulee tämä wau efehti kun katson aamulla peilistä....sorry tämä itsehyväinen kommentti...mutta oikeasti olen ylipainoinen ja nyt olen saanut kasvoni näyttämään "siedettäviltä"...eli suurin juttu minulle on kaksoisleuka, joka on hävinnyt sekä tottakai silmän ympärillä olleet rypyt...

Nyt voi vähän jo meikkiäkin laittaa kun on tyytyväinen peilikuvaansa:)

Terveisin
    Häiritsevän kaksoislauan hoidattanut keski ikäinen Exilis Elite fani:)

19. hei,
    lomilta palattu ja miten satuin tulemaan sivuille, kiitos että kerroit kokemuksesi! Tarvetta on ja tästä innostuneena, tutustun aiheeseen.

Exelis Elite fani, post: 11804437"]Hei, 48 vuotias nainen, olen yrittänyt kaiken näköistä,jotta kaksoisleukani ja silmäryppyni häviäisi....tuloksetta...ystäväni vinkistä tilasin ajan lääkärikeskus AAVAAN hki kamppiin... Exelis ELite hoidon ilmaiseen konsultaatioon....ja nyt olen kirjoittamassa tänne ilosanomaa apua tarvitsijoille...tämä on niin uskomatonta ,kun katson peilistä.....pirteä nainen jolla ei ole järkkyä kaksoisleukaa ja ryppyjä....vaikka nään tuloksen päivittäin...ei voi kuin haukkoa henkeä ja olla että uskomatonta mutta totta....ihmiset luulee että olen laihtunut...en ole...kasvojani on hoidettu ei kirurgisin menetelmin...

Ystäväni on käynyt Sokos Tampereen Hyvänolon hoitolassa...jossa kananheltta leuan alta on saanut kyytiä...menossa allit hoidatuttaa ja minä menen Aavaan hoitaa hamsterinpussit suunvierestä...mieletöntä että tälläinen lopputulos ilman veistä ja ilman että on laitettu mitään vierasta ainetta.

En osaa selittää mihin perustuu...kannattaa tutustua netissä tai tilata ilmainen konsultaatio...voi kun olisi rahaa, laittaisin hesarin etusivulle kuvani ennen ja jälkeen....on tämä niin huimaa...vuosia kokeillut kaikkea ja menettänyt uskoni...niin nyt se löyty.....ps. Olen tavallinen naishenkilö, aavan asiakas joka on niin tyytyväinen että täydestä sydämmestäni haluan tätä ilosanomaa jakaa....eli en omista lääkärikeskus aavaa enkä sokos tamperetta....tyytyväinen kuluttaja joka on ikionnellinen ystävänsä vinkistä ja tästä lopputuloksesta. Kiitos rakas ystävä. Toivottavasti joku uskoo ja kokeilee...et häviä mitään jos kokeilet ja tulokset olisi sinulla yhtä hyvät kuin minulla ja ystävälläni. T Exelis ELite fani[/QUOTE]

20. Hei

Kiitos viestiketjun aloittajalle, meikäläiselle ihan new juttu, kiitos.
    Ei meikä näistä uusista asioista tiedä, kun en ole ihan kartalla mitä uutuuksia tulee, en seuraa....olen tainnut jo heittää "kirveen" kaivoon:)

Aikoinaan testaillut sitä sun tätä kasvojen juonteisiin ja ryppyihin...tuloksetta.
    ...miten sitä on uskonutkin että kollageenia saisi rasvapurkista....jos joku aine menee ihon alle,niin sehän tulee olla lääke....eikä taida "ryppyvoiteet" olla lääkkeitä....no en ole ainut,joka uskonnut markkinamiesten puheisiin:)...mutta nyt olen sen ikäinen että rasvapurkit jää kaupan hyllyihin ja kirurgin veitsi on meikäläiselle liian järee juttu

Mutta kun googlasin tätä Exilis Eliteä , niin tuli kyllä tunne että hitto taidan koklata...hintatasokin ihan ok, katsoin Aava lääkärikeskuksen Exilis Elite hinnastoa.

Näytti olevan kirjoitus myös että Kim Kardashiankin olisi Exilis Eliteä kokeillut.
    (En kyllä muista missä sivuilla)

Tutustumisen arvoinen juttu, thanks

Hyvää kesää kaikille uuden hoitomuodon löytäneille:)

QUOTE="Exelis Elite fani, post: 11804437"]Hei, 48 vuotias nainen, olen yrittänyt kaiken näköistä,jotta kaksoisleukani ja silmäryppyni häviäisi....tuloksetta...ystäväni vinkistä tilasin ajan lääkärikeskus AAVAAN hki kamppiin... Exelis ELite hoidon ilmaiseen konsultaatioon....ja nyt olen kirjoittamassa tänne ilosanomaa apua tarvitsijoille...tämä on niin uskomatonta ,kun katson peilistä.....pirteä nainen jolla ei ole järkkyä kaksoisleukaa ja ryppyjä....vaikka nään tuloksen päivittäin...ei voi kuin haukkoa henkeä ja olla että uskomatonta mutta totta....ihmiset luulee että olen laihtunut...en ole...kasvojani on hoidettu ei kirurgisin menetelmin...

En osaa selittää mihin perustuu...kannattaa tutustua netissä tai tilata ilmainen konsultaatio...voi kun olisi rahaa, laittaisin hesarin etusivulle kuvani ennen ja jälkeen....on tämä niin huimaa...vuosia kokeillut kaikkea ja menettänyt uskoni...niin nyt se löyty.....ps. Olen tavallinen naishenkilö, aavan asiakas joka on niin tyytyväinen että täydestä sydämmestäni haluan tätä ilosanomaa jakaa....eli en omista lääkärikeskus aavaa enkä sokos tamperetta....tyytyväinen kuluttaja joka on ikionnellinen ystävänsä vinkistä ja tästä lopputuloksesta. Kiitos rakas ystävä. Toivottavasti joku uskoo ja kokeilee...et häviä mitään jos kokeilet ja tulokset olisi sinulla yhtä hyvät kuin minulla ja ystävälläni. T Exelis ELite fani[/QUOTE]

21. no voihan hitto!

laitoin gooleen; Exilis kim kardashian....niin johan tuli juttuja ympäri maailmaa.

olenko ainut joka tästä ""luomu" ei kirurgisesta vartalon ja kasvojen kiristys/ muokkauksesta ole tiennyt mitään!

ennen tätä keskustelua, nyt alko kiinnostaa!!

22. heips

olen suuri Kim fani ja juuri tsekkaamassa hänen sivujaan, niin huomasin tämän kommentin Exilis Elitestä.

Ollaanko me suomessa näin takapajuisia, miksi meidän kauneuslehdet eivät ole meille normaali ihmisille tästä uudesta Ei Kirurgisesta /luomu vaihtoehdosta kertonut???
    Sen ymmärrän, että Iltalehti ja Iltasanomat eivät kerro uusista tuulista, jos ei saa hoidon tuottajalta isoja rahoja...mutta alan lehdet?

Tuli kyllä olo, että itse olen kyllä nyt tilannut aivan väärät lehdet kun sieltä en ole tälläistä luomu hoitoa löytänyt....vai olenko mä vaan peräkylän juntti että ei ole tullut vastaan?

KIITOOOSSS!!!

Oikeesti voiko olla hoito jossa ei kirugin veitsi heilu eikä potoksia pistetä...aivan mieletöntä.
    Tämä kyllä herätti meigän kiinnostuksen kun katsoin kuvia ennen ja jälkeen Exilis hoitojen

23. Exilis elite fani Vierailija

hei, minä täällä rva 48

aloitin tämän viestiketjun:)... olin/olen niin onnellinen uudesta peilikuvastani, jonka olen saanut hoidostani Exilis Elitellä....ei kiruginen menetelmä .....kaksoisleukani ja silmäryppyni saivat kyytiä:)

Kiva huomata, että aihe kiinnostanut useita satoja ihmisiä, eli en ole ryppyjeni ja kaksoileukani kanssa ainut.

Itse en ollut huomannut Kim juttuja.... mutta olen huomannut ja lukenut suomeksi käännetyn LÄÄKETIETEELLISEN tutkimuksen, joka tehty Exilis Eliten vaikutusmekanismeista ja tuloksista yms.

Mieletön kirjoitus.
    Lukekaa jos haluatte vielä varmistusta hoidosta...minä onneksi uskoin ystäväni sanaan ja kokeilin, onneksi!,,,.....mutta on hieno kirjoitus, varmasti auttaa vaihtoehtoja puntaroidessa.

On Lääkärikeskus Aavan alla....itse löysin sen googlaamalla sanoilla

AAVA Exilis Elite tutkimukset

Ps. Kiva että aava käännättänyt tämän meille suomalaisille....koska itselläni esim enkku ei ole se vahvin puoli....ja suurin osa kirjoituksista on maailmalla kirjoitettu, kun siellä on ollut jo jonkin aikaa tämä Exilis

Onneksi nyt myös meill suomessa.

24. Huomenta kaikille ,

Sydämmelliset kiitokset rva 48:ll tästä Exilis Eliten lääketieteellisen tutkimuksen vinkistä.
    Luin sen ja täytyy todeta että herättää kyllä luottamusta, kun on lääketieteellinen tutkimus tehty, ei ole ihan vain markkinamiesten lupauksia.

Tyttäreni innostui lukemaan Kim Kardashianin Exilis Elite tarinoita:)

Kiitos vinkistä, uskaltaudun kyllä varaamaan ilmaisen Exilis Exilis konsultaatio ajan.
    (En ole koskaan voinut ajatella kirurgiaa/potoksia, kuten nähtävästi useimmat, mutta tämä kivuton ja helppo hoito voisi olla kokeilemisen arvoinen)

Ps. Totta kai mielessä piilee epäilys voiko olla totta, mutta olen sitä rahaa tuhlannut turhempiikin kokeiluihin.

Kaunista kesää kaikille!

Terveisin rva 44v:)

25. Hei
    Minä täällä vielä:) jäi eilisestä viestistä muutama suora lainaus lääketieteellisestä tutkimuksesta laittamatta.
    (jos joku ei jaksa lukea koko tutkimusta ja onhan siellä tosi vaikeita sanoa että ei "erkkikään" niitä ymmärrä).

Toivon sydämmestäni,että joku saa tästä uudesta Exilis Eliten kasvojen kiristys ja vartalon muokkaus hoidosta apua .
    Itselleni tämä on tosi kova juttu...ja näköjään " sain" lisäksi myös tämän keskustelupalstoille kirjoittelun, jota en ole koskaan ennen tehnyt...mutta jos siellä ruudun toisella puolella on ihminen, joka on hakenut apuja ryppyihin, juonteisiin, alleihin, kaksoisleukaan tuloksetta....niin suosittelen tätä Exilis Eliteä kokeilemaan.
    Itse olen siitä avun saanut ja siksi nyt kirjoittelen täällä:)

Suoria lainauksia /otteita Exilis Eliten lääketieteellisestä tutkimus raportista ja alla vielä nettiosoite josta tämän löysin:

Tutkimuksessa 24 keski-iältään 57-vuotiasta naista saivat Exilis Elite-hoitoa kasvojen alaosiin ja leuanaluseen.

Kaikkia osallistujia tutkittiin kuvien perusteella, 12 naista tutkittiin ultraäänikuvantamisella ennen hoitoja, yksi kuukausi ja kolme kuukautta viimeisen hoidon jälkeen.

Lisäksi histologista tutkimusta varten neljältä näistä naisista otettiin kudoksesta koepalat 3 kk. viimeisen hoitokerran jälkeen.

Osallistujista 79% todettiin kohentumista kaikissa kolmessa mitatuista kategorioista (juonteet/rypyt, iholöysyys ja ihon pintarakenne).

Iholöysyyden osalta 92% osallistujista todettiin kohentumista kolme kuukautta viimeisen hoitokerran jälkeen.

Leuanalusista otetuista koepaloista ilmeni lisäksi huomattavaa kollageeni- ja elastiinisäikeiden lisääntymistä läpi koko dermiksen.

Koepalat osoittavat, että Exilis Eliten kohdekudokseen aiheuttama lämpö muokkaa ja kohentaa löystynyttä kollageenirakennetta kiinteyttäen ihoa.

"Tulokset osoittavat lisäksi huomattavaa elastiinin tuotannon lisääntymistä, mitä tarvitaan ihon joustavuuden palauttamiseksi", tri Weiss lisää. "Ihon pintarakenteen kohentumiseen ja kiristymiseen tarvitaan kumpaakin.

Oleellista on myös, että osallistujien keski-ikä oli 57. Näin hyvien tulosten saavuttaminen tässä ikä- ryhmässä on erittäin merkittävää. Saimme nämä loistavat tulokset ilman kipuja ja sivuvaikutuksia, ja säilyttämällä hoidon miellyttävyyden", tri Weiss painottaa.

Tutkimukset todistavat, että uudistunut Exilis Elite on vienyt RF-toimenpiteiden evoluutiota aimo askeleen eteenpäin.

"Tällä hetkellä ihmiset haluavat ei-kirurgisia toimenpiteitä enemmän kuin koskaan aiemmin", sanoo ihotautilääkäri David H. McDaniel, molemmissa tutkimuksissa mukana ollut lääkäri.

"Ongelmana on ollut se, että viime vuosina tulokset monilla näistä ei-kirurgisista hoitolaitteista ovat olleet vaatimattomia, ja seurauksena on ollut paljon tyytymättömia asiakkaita. Exilis Elitellä saamme nyt konsistenttejä tuloksia.

Kun vaihdan tutkijasta esteettisten toimenpiteiden klinikan omistajan rooliin, näen Exilis Elitessä vastauksen moneen vastaanotollani päivittäin esiin tulevaan haasteeseen. Se vastaa asiakkaiden tarpeisiin, ilman leikkausta ja toipilasaikaa, ja se on mahtava juttu!

Eräs asiakkaani halusi kolmannen hoitokerran, koska oli erittäin tyytyväinen kahden ensimmäisen hoidon tuloksiin.

Hänen iholöysyytensä oli varsin lievää, ja hänen tuloksensa olivat erinomaiset.

Hän oli kiinnostunut ylläpitohoidosta, kun hänen ihonsa alkaa myöhemmin löystymään uudestaan. Hän oli hyvä esimerkki asiakkaasta, joka tulisi ylläpitohoitojen ansiosta näyttämään hyvältä erittäin kauan, jos hän ei tule kokemaan suurta muutosta terveydentilassaan.

Kokemukseni mukaan henkilöt, jotka reagoivat ensimmäisiin hoitoihin hyvin, tulevat jatkossakin saamaan hyviä tuloksia".

polku jossa on tämä tutkimus

http://www.aava.fi/sites/default/files/field_data/article/Exilis_Elite_tutkimukset_12_2014.pdf

Terveisin

Rva 48

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri